فدراسیون فوتبال برزیل پاسخ تهدید بارسلونا را داد
فدراسیون فوتبال برزیل پاسخ نامه تهدید آمیز باشگاه بارسلونا را داد و تاکید کرد اصرار دارد نیمار هم در المپیک ریو به میدان برود و هم در رقابت های کوپا آمریکا.

باشگاه بارسلونا(Barcelona) در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال برزیل نوشت، تاکید کرد نیمار(Neymar) اگر در المپیک ریو به میدان برود، دیگر حق شرکت در کوپا آمریکا را ندارد. فدراسیون فوتبال برزیل جواب نامه تهدید آمیز بارسلونا را داد و در بیانه ای اعلام کرد آنها می خواهند نیمار هم در رقابت های المپیک ریو به میدان برود و در رقابت های کوپا آمریکا نیز سلسائو را همراهی کند.

در بیانیه فدراسیون فوتبال برزیل آمده است: نامه باشگاه بارسلونا را دریافت کردیم. جوسپ ماریا بارتومئو(Josep Maria Bartomeu) در این نامه تاکید کرده است نیمار اگر می خواهد در المپیک ریو به میدان برود، دیگر حق حضور در کوپا آمریکا را ندارد ولی ما در فدراسیون فوتبال برزیل به دنبال آن هستیم که نیمار هم در المپیک به میدان برود و هم در کوپا آمریکا.

در ادامه این بیانیه آمده است: نباید فراموش کنیم خود نیمار هم به صراحت اعلام کرده است دوست دارد در هر دو رقابت به میدان برود و روی تلاش این بازیکن برای قانع کردن باشگاه حساب ویژه ای باز کردیم.

نیمار در فصل جاری بازی‌های درخشانی را برای بارسلونا به نمایش گذاشته است و بهترین فصل حضورش در این باشگاه را پشت سر می گذارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir