واکنش باشگاه‌ها و نهاد‌های ورزشی به درگذشت اولادی
باشگاه‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف ورزشی درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی را تسلیت گفتند.

فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت مهرداد اولادی را به جامعه فوتبال و خانواده وی تسلیت گفت و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانش صبر جزیل خواستار شد.

باشگاه استقلال تهران:

درگذشت مهرداد اولادی بازیکن سابق استقلال باعث تاثر و ناراحتی فراوانی برای همه اهالی ورزش بود. اهالی ورزش ایران بار دیگر در غم یکی دیگر از ورزشکاران نشستند و امیدواریم تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. باشگاه استقلال به این وسیله و به نمایندگی از خانواده بزرگ استقلال، درگذشت آن مرحوم را به خانواده بزرگ ورزش، همبازی و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

باشگاه پرسپولیس:

باشگاه پرسپولیس این ضایعه دردناک را به خانواده ورزش فوتبال، هواداران ملوان و استقلال و بویژه هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید. اندوه ناشی از شنیدن این خبر قابل وصف نیست و از درگاه ایزدمنان برای زنده یاد مهرداد اولادی علو درجات و آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و طول مسئلت داریم.

سازمان لیگ فوتبال ایران:

درگذشت مهرداد اولادی بازیکن با اخلاق تیم ملوان بندرانزلی را به جامعه ورزش بویژه خانواده بزرگ فوتبال و مدیران، کادرفنی و بازیکنان باشگاه ملوان بندرانزلی را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از خداوند منان مسئلت می نماییم.

کمیته ملی المپیک:

درگذشت فوتبالیست با اخلاق و مردمی تیم ملی فوتبال و باشگاههای استقلال و پرسپولیس چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

کمیته ملی المپیک این ماتم جانگداز را به خانواده محترم ایشان، جامعه ورزش، جامعه بزرگ فوتبال، فدراسیون فوتبال، باشگاه های استقلال، پرسپولیس و ملوان تمامی هواداران این باشگاه های بزرگ صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کند. روحش شاد و یادش گرامی.

باشگاه نفت تهران:

این بار خبر باورنکردنی درگذشت نابهنگام مهرداد اولادی مهاجم فقید تیم فوتبال ملوان شوک دیگری به جامعه ورزش و فوتبال ایران وارد کرد. شوکی که ارکان باشگاه و اعضای تیم نفت تهران در پی از دست دادن مربی فقید خود اکبر دارستانی، در کمتر از 2 ماه قبل آن را به خوبی درک می کنند و می دانند چه ضایعه بزرگی به خانواده، دوستان، هم تیمی ها و فوتبال ایران وارد شده است.

مدیرکل ورزش وزارت نفت، مدیرعامل و اعضای هیات امنا، سرمربی، کادرفنی و بازیکنان تیم نفت تهران ضمن ابراز همدردی، این ضایعه غیرمنتظره و باور نکردنی را به خانواده زنده یاد اولادی، باشگاه ملوان و جامعه فوتبال ایران تسلیت گفته و از خداوند بزرگ و منان طلب غفران و آمرزش روح آن مرحوم را دارد.

باشگاه سپاهان اصفهان:

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این ضایعه را به خانواده ورزش تسلیت می‌گوید.

باشگاه فولاد خوزستان:

متاسفانه باخبر شدیم مهرداد اولادی بازیکن باسابقه فوتبال کشورمان جان به جان آفرین تسلیم کرد. باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به نوبه خود درگذشت این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران را به اهالی فوتبال و خصوصا خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت داریم. یادش گرامی باد.

باشگاه ملوان بندرانزلی:

انا لله و انا الیه راجعون. امروز بعدازظهر ملوان و بندرانزلی در غم مرگ ناگهانی بازیکن ارزنده خود زنده یاد مرحوم مهرداد اولادی به سوگ نشست. مهرداد، عزیز انزلی و ملوان، امروز بعدازظهر در بیمارستان شهدای تجریش در اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. زنده یاد مهرداد اولادی پس از بازگشت تبم از اهواز به تهران با هماهنگی پزشک باشگاه برای انجام فیزیوتراپی و رفع مصدومیت در تهران اقامت گزید. باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی ضمن آرزوی آرامش ابدی در فردوس برین برای آن مرحوم، این غم و اندوه جانکاه را به خانواده محترم ایشان، هواداران پرشور و فهیم ملوان بندرانزلی و جامعه فوتبال تسلیت عرض می‌نماید. مراسم یادبود این مرحوم در بیانیه‌های بعدی اطلاع داده خواهد شد.

وزارت ورزش و جوانان در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت ناگهانی این فوتبالیست با اخلاق کشورمان به جامعه ورزش و خانواده بزرگ فوتبال، برای بازماندگانش صبر جزیل آرزو کرد. روحش شاد و یادش گرامی.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir