پیام مشترک دادکان و علی پروین برای درگذشت اولادی
دو پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پیامی درگذشت مهرداد اولادی را تسلیت گفتند.

پس از درگذشت مهرداد اولادی، علی پروین و محمد دادکان که بعدازظهر دیروز در کنار یکدیگر بودند، در پیامی مشترک این ضایعه را به جامعه فوتبال و خانواده این بازیکن تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است:

متاسفانه یک بار دیگر شاهد اتفاقی تلخ در فوتبال کشور بودیم. هنوز قلب‌مان از غم درگذشت ناگهانی هادی نوروزی آرام نشده بود که امروز بار دیگر با خبر فوت یک بازیکن جوان دیگر دل‌مان داغدار شد. مهرداد اولادی یکی از بازیکنان بااستعداد و مهاجمی فرصت‌طلب بود که در دوران حضورش در پرسپولیس بارها هواداران را خوشحال کرد و توانست با عملکرد خوبش نظر مربیان تیم ملی را هم به خود جلب کند.

امروز که خبر درگذشت این بازیکن جوان منتشر شد، یک بار دیگر خاطر همه فوتبال‌دوستان و هواداران پرسپولیس آزرده شد. همه ناراحت هستیم از این اتفاق‌های شوک‌آور و ناگهانی. نمی‌دانیم چرا این اتفاق بر سر دو جوان ارزشمند فوتبال‌مان آمده و فقط می‌توانیم بگوییم افسوس و صد افسوس از رفتن مهرداد و هادی و غمی که به خانواده‌های این دو عزیز وارد شده است.

بار دیگر به جامعه فوتبال و ورزش کشور این ضایعه را تسلیت گفته و برای خانواده اولادی از درگاه خداوند متعال صبر و برای روح آن مرحوم آمرزش را خواستاریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir