جزئیات تشییع پیکر مهرداد اولادی
فرماندار قائم‌شهر گفت: پیکر مهرداد اولادی بازیکن فقید قائم‌شهری فردا پنجشنبه از ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر تشییع می‌شود.

مهدی محمدی امروز چهارشنبه در جلسه فوق العاده هماهنگی تشییع پیکر مهرداد اولادی در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، فردا (پنجشنبه) ساعت 8:30 دقیقه صبح از ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر تشییع و در آرامگاه ابدیش در روستای قادیکلای بزرگ به خاک سپرده می‌شود.

فرماندار قائم‌شهر با عرض تسلیت و اظهار همدردی با خانواده مرحوم و جامعه ورزش کشور اظهار کرد: مراسم وداع راس ساعت 8:30 فردا از ورزشگاه شهید وطنی آغاز و با قرائت نماز میت به سوی مزارش رهسپار می‌شود.

محمدی افزود: برای برگزاری آبرومند و شکوهمند برای این ورزشکار پرافتخار٬ از عموم مردم تقاضا می‌شود از تجمع در داخل زمین باشگاه وطنی بپرهیزند و در روی سکوی استادیوم مستقر شوند تا از هرگونه ازدحام و اخلال در برگزاری مراسم جلوگیری شود.

وی یادآور شد: مراسم سوم مهرداد اولادی روز شنبه ساعت 13 تا 15 در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر و همچنین مراسم هفتم مرحوم روز یکشنبه در همین ساعت بر سر مزارش واقع در قادیکلای بزرگ قائم‌شهر برگزار می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir