اظهارات تلخ پدر مهرداد اولادی
محمدرضا اولادی با بیان اینکه انتظار چنین اتفاق تلخی را نداشته است، گفت: از مرگ پسرم غافلگیر شدم و هنوز نمی توانم باور کنم که او در میان ما نیست.

هیچکس مرگ مهرداد اولادی را باور ندارد، چه رسد به پدر و مادرش و همینطور اعضای خانواده اش. امروز اما تلخ ترین حرف ها را پدر مهرداد در لحظاتی که روبروی عکس او ایستاده بود به زبان آورد.

پدر اولادی گفت: پدرم در روز پدر، بدترین هدیه را به من دادی. او همچنین با گریه گفت: پسرم را به پدر و مادرم که دیگر در جمع ما نیستند،می سپارم.

محمدرضا اولادی با ابراز تاسف از درگذشت فرزندش، گفت: واقعاً غافلگیر شدم. هنوز نمی توانم باور کنم که مهرداد از بین ما رفته است. او خیلی زود جوانمرگ شد و داغ بزرگی بر دل من و مادرش گذاشت.

پدر مرحوم اولادی در ادامه خاطرنشان کرد: من به تازگی دو بار جراحی شده بودم اما کاش من جای او مرده بودم و او همچنان به زندگی اش ادامه می داد.

وی تاکید کرد: او یک پسر مهربان برای ما بود و همیشه نگران وضعیتمان بود. فکر می کنم خداوند آنها که خوب هستند را خیلی زود از این کره خاکی به سوی خود می برد.

محمدرضا اولادی در ادامه خاطرنشان کرد: در روز پدر او را خاک خواهیم کرد. روزی که متعلق به امیرالمومنین (ع) است. او در روز پدر، هدیه بدی به من داد و از من جدا شد و هنوز نمی توانم مرگ او را باور کنم.

پدر مهرداد اولادی در خصوص وضعیت همسرش نیز گفت: متاسفانه مادر مهرداد شرایط خوبی ندارد و چندین بار به خاطر درگذشت مهرداد کارش به اورژانس کشیده شده اما ما باید صبور باشیم و این داغ بزرگ را تحمل کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir