معاون اول رئیس جمهور با اعضای تیم ملی فوتسال دیدار کرد
معاون اول رئیس جمهور با کادرفنی و اعضای تیم ملی فوتسال کشورمان دیدار کرد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری با کادرفنی و اعضای تیم ملی فوتسال کشورمان دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل پیش روی موفقیت این تیم قرار گرفت.

در این دیدار محمود گودرزی وزیر ورزش،‌ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، کشاورز کاپیتان تیم و رئیس فدراسیون فوتسال به بیان برخی از مشکلات و انتظارات تیم ملی فوتسال پرداختند.

ناظم‌الشریعه سرمربی تیم فوتسال با تأکید بر اینکه اعضای تیم ملی فوتسال از بطن جامعه کشور و چکیده تمام کشور هستند، خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان اسفندماه سال گذشته پس از 6 سال توانست به قهرمانی آسیا دست یابد.

وی با اشاره به افتخارآفرینی‌های تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا و دنیا با تأکید بر اینکه توقع مردم از ما بسیار بیشتر از گذشته شده است، خاطرنشان کرد: این تیم پتانسیل‌ آن را دارد که در مقام‌های بالاتری قرار بگیرد و صرفاً به کمی توجه بیشتر نیازمند است.

سرمربی تیم ملی فوتسال با تأکید بر اینکه توقع‌مان این است که تیم فعلی در حد و اندازه جام جهانی مورد حمایت قرار بگیرد خواستار توجه ویژه نسبت به تیم ملی فوتسال شد.

در ادامه این دیدار، کشاورز کاپیتان تیم ملی با بیان اینکه فوتسال مانند دولت تدبیر و امید مظلوم واقع شده است و کسی زیاد به آن توجه نمی‌کند خواستار توجه رسانه‌ها و مردم نسبت به شرایط این تیم شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir