کتک خوردن دختر ایرانی در ارمنستان + تصاویر
در پی انتشار ویدیو حضور یک ورزشکار بانوی نوجوان در مسابقات کشور ارمنستان جنجال‌های فراوانی به پا شده و هیچ کس مسئولیت این اعزام را برعهده نمی‌گیرد.

فیلم کتک خوردن دختر ایرانی در ارمنستان:

پس از انتشار فیلم مبارزه دختر ایرانی در رینگ ارمنستان، مسئولان فدراسیون کاراته و ورزش‌های رزمی به هیچ عنوان مسئولیت این اعزام را برعهده نگرفته‌اند و مدعی شده‌اند که مبارزه کردن این دختر ایرانی در داخل قفس هیچ ارتباطی به این دو فدراسیون ندارد.

متاسفانه بارها و بارها شاهد بوده‌ایم که ورزشکاران ایرانی بدون دریافت مجوز شورای برون مرزی در مسابقات بین المللی با نام ایران حضور پیدا می‌کنند و پس از بازگشت از مسابقات مسئولان ورزش نیز هیچ گونه برخوردی با متخلفان نداشته‌اند.

حال این روزها کار به جایی کشیده شده است که دختران ایرانی بدون مجوز شورای برون مرزی تحت نظر سبک‌های مختلف راهی این گونه مسابقات می‌شوند و در پایان هم هیچ گونه برخوردی با روسای سبک‌ها نمی‌شود.

در فیلمی که طی یکی دو روز اخیر منتشر شده، شاهد هستیم که یک دختر نوجوان ایرانی در رشته MMA با لباسی که در واقع ملبس به لباس کاراته است وارد قفس شده و مقابل ورزشکاری که به صورت تخصصی در MMA فعالیت دارد مبارزه می‌کند و به طور وحشتناکی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

متاسفانه در فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده شاهد هستیم که داور مسابقات به هیچ عنوان قوانین MMA را رعایت نکرده است و حتی پس از زمین خوردن ورزشکار ایرانی به حریف او اجازه می‌دهد تا به مبارزاتش ادامه دهد.

دختر ایرانی در ارمنستاندختر ایرانی در ارمنستان
عکس دختر ایرانی در ارمنستانعکس دختر ایرانی در ارمنستان
کتک خوردن دختر ایرانی در ارمنستانکتک خوردن دختر ایرانی در ارمنستان
عکس کتک خوردن دختر ایرانی در ارمنستانعکس کتک خوردن دختر ایرانی در ارمنستان

 



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir