پدر دختر ایرانی در MMA: باز هم دخترم را به مسابقه می‌فرستم!
پدر دختری که فیلم مبارزه‌اش در قفس و مسابقات MMA به تازگی در صفحات مجازی منتشر شده است، گفت: دو دخترم را باز به چنین مسابقاتی اعزام خواهم کرد.

مهدی مافی پدر دو دختری که اخیرا فیلم مبارزه آنها در MMA منتشر شده است، اعلام کرد که با هزینه شخصی به مسابقات رفته و این مسئولیت اعزام برعهده خودش است.

وی همچنین گفت: من به فرزندانم می‌بالم که در این مسابقات حضور پیدا کردند! من با مسئولیت خودم به این مسابقات رفته‌ام. ایرانی‌های دیگر نیز با هزینه‌های شخصی خود در این مسابقات حضور داشتند. البته من برای فرزندانم بر‌نامه‌ریزی کرده‌ام که بتوانند مجددا در مسابقات حضور پیدا کنند.

مافی ا‌دا‌مه‌ داد: آنها را آماده می کنم تا بتوانند در مسابقات بعدی افتخار آفرینی کنند! من منتظر هستم که امتحان فرزندانم به پایان برسد و تمرینات را از سر بگیریم.

وی با بیان اینکه حرف دیگران برایش اهمیتی ندارد، ا‌ضافه‌ کرد‌: فرزندان من برای اولین بار بود که در این مسابقات حضور داشتند و کم تجربه بودند، ولی به آنها افتخار می‌کنم. اصلا حرف دیگران برایم مهم نیست. این باعث می‌شود که انگیزه بیشتری بگیریم تا بتوانند بهتر از قبل کار کنند و شاید پخش این فیلم برای آنها بهتر بود!

پدر آرینا و تینا مافی با اشاره به اینکه هیچ آسیب جدی برای فرزندانش رخ نداده است، ا‌دا‌مه‌ داد: هیچ صدمه فیزیکی وارد نشده است. در آن مبارزه آسیب‌هایی رخ داده، ولی خو‌شبختا‌نه بعد از مدت زمان کوتاهی این آسیب‌ها برطرف شد. فرزندان من از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و با انگیزه ادامه خواهند داد.

وی در پایان خاطر‌ نشان کرد: من خودم قهرمان اسبق کشتی بوده ام و ورزش کرده‌ام. متاسفانه مردم از شرایط مسابقات MMA خبر ندارند و فکر می کنند که آسیب‌های جدی به فرزند من وارد شده است ، ولی دختران من در سلامت کامل به سر می برند و قطعا در ادامه با مربی خوب تمرینات را ادامه خواهیم داد تا در مسابقات حضور پیدا کنیم. ورزش این آسیب‌ها را دارد و من که خود سال‌ها ورزش حر‌فه‌ای کرده‌ام دوست دارم فرزندانم نیز این رشته را ادامه دهند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir