یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال بازداشت شد
یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در پی تحقیقات و بازرسی‌ها از این فدراسیون بازداشت شد.

موضوع برخورد با ناهنجاری‌های فوتبالی و سوءاستفاده‌های احتمالی در مجموعه فدراسیون فوتبال از موضوعاتی است که اخیرا مورد توجه دستگاه قضایی قرار گرفته و در این راستا در جدیدترین اتفاق یکی از مسئولان این فدراسیون بازداشت شده است.

روز سه‌شنبه 11 خرداد ماموران نظارتی با حضور در کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال و شرکت افق سبز فوتبال به بازرسی از این کمیته پرداخته و برخی اسناد آن را با خود برده بودند.

همچنین سال گذشته نیز نهادهای نظارتی با ورود به فدراسیون فوتبال و با حضور در دفتر علی کفاشیان به بازرسی از اسناد دفتر رئیس پیشین فدراسیون فوتبال پرداخته بودند.

با توجه با بازداشت‌های اخیر به نظر می‌رسد دامنه تحقیقات قضایی در سایر ارکان فدراسیون فوتبال نیز جدی‌تر از قبل خواهد شد و احتمال ورود تحقیقات مذکور به سایر حوزه‌ها نیز دور از ذهن نیست.

به نظر می‌رسد با توجه به مجموعه تحولات این روز‌ها پیرامون پیگیری تخلفات در فوتبال، عزم قوه قضاییه در برخورد با نابسامانی‌های فوتبال این بار جدی‌تر از پیش در حال پیگیری است. قطعا این اتفاق پسندیده می‌تواند یک بار برای همیشه موضوع فساد و سوء استفاده‌های احتمالی در فوتبال را خاتمه دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir