حرکت زشت کریس رونالدو با یک خبرنگار!
کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال بعد از سوال یک خبرنگار از کوره در رفت و میکروفن وی را به داخل دریاچه انداخت.

رونالدو میکروفن خبرنگار را به دریاچه انداخت:

تیم ملی فوتبال پرتغال امشب (چهارشنبه) و از ساعت 20:30 در دیداری حساس به مصاف مجارستان می‌رود. پرتغال در حال حاضر در رده سوم رده بندی قرار گرفته است و با یک تساوی هم به مرحله بعد راه پیدا می‌کند اما این تیم باید به نخستین برد خود در این دوره از رقابت‌ها برسد تا کمی از زیر فشار بیرون بیاید.

کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) که طی فصل گذشته توانست گل‌های زیادی در ترکیب رئال مادرید(Real Madrid) در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند، در ترکیب پرتغال ناکام بوده است و نتوانسته آنطور که باید، موثر ظاهر شود. انتقاد رسانه‌ها در طول هفته گذشته تاثیر زیادی روی رونالدو گذاشته و او را بیش از حد ناراحت کرده است. رونالدو در دیدار با اتریش شاید بدترین شب فوتبالی خود در ترکیب پرتغال را سپری کرد.

شرایط کنونی پرتغال و اتفاق‌های اخیری که برای کریستیانو رونالدو رخ داده است، او را ناراحت کرده است. او که امروز در لیون بود و زمانی که یک خبرنگار از او در مورد دیدار امشب پرتغال برابر مجارستان سوال پرسید، رونالدو میکروفن خبرنگار را گرفت و به داخل دریاچه پرتاب کرد. رونالدو در حال حاضر در وضعیت نامناسبی قرار دارد و همین مساله باعث بروز چنین اتفاقی شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir