برنامه پخش زنده مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016
مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 امشب (شنبه) با برگزاری سه دیدار که مستقیم از شبکه‌های ورزش و سه سیما پخش خواهد شد، پیگیری می‌شود.

با پایان مراحل گروهی جام ملت‌های اروپا پخش مستقیم مرحله حذفی این رقابت‌ها از امشب با پخش سه دیدار به روی آنتن خواهد رفت. از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا، دیدار تیم‌های سوئیس و لهستان عصر امروز ساعت 17:30 از شبکه ورزش سیما به روی آنتن خواهد رفت. دیدار تیم ولز و ایرلند شمالی ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

همچنین در دیدار دیگر رقابت‌های یورو 2016 از مرحله یک هشتم، تیم پرتغال و کرواسی به مصاف یکدیگر می‌روند که جریان این دیدار ساعت 23:30 از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.

همچنین از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا بازی فرانسه و ایرلند یکشنبه ششم تیر ماه از شبکه ورزش ساعت 17:30 پخش مستقیم خواهد شد. دیدار آلمان و اسلواکی فردا ساعت 20:30 از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت. دیدار بلژیک و مجارستان نیز از شبکه سه سیما ساعت 23:30 پخش خواهد شد.

بر اساس این گزارش، روز دوشنبه شبکه سه سیما دو دیدار بین تیم‌های «اسپانیا و ایتالیا» و «انگلیس و ایسلند» را گزارش می‌کند. بازی تیم ایتالیا و اسپانیا روز دوشنبه ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود و همچنین دیدار انگلیس و ایسلند ساعت 23:30 پخش خواهد شد.

مرحله یک چهارم نهایی از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد. به همین منظور شبکه سه سیما در قالب برنامه «جام پانزدهم» چهارشنبه ساعت 22:15 برنامه‌ای را در راستای تحلیل رقابت‌های یورو 2016 تدارک دیده است.

ویژه برنامه «جام پانزدهم» با اجرای دو گزارشگر محمدرضا احمدی و رضا جاودانی و تهیه‌کنندگی حسین ذکایی به مناسبت رقابت‌های یورو 2016 پخش می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir