عراق و فلسطین از کفاشیان حمایت نکردند!
فدراسیون فوتبال عراق و فلسطین اعلام کردند که از کفاشیان در انتخابات شورای فیفا حمایت نخواهند کرد و به گزینه قطری رای خواهند داد.

کمیته انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی ۸ نامزد برای تصدی سه کرسی آسیا در شورای جدید فیفا را تایید کرد که در این فهرست نام علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران به چشم می خورد.

فدراسیون فوتبال عراق و فلسطین که رابطه نزدیکی با ایران دارند در عین ناباوری اعلام کردند که از کفاشیان در این انتخابات حمایت نخواهند کرد و به گزینه قطری رای خواهند داد.

'جبرئیل رجوب' و 'عبدالخالق مسعود' روسای فدراسیون فوتبال عراق و فلسطین جلسه ای را با هم برگزار کردند و در پایان به این نتیجه رسیدند که به گزینه قطری برای تصدی سه کرسی آسیا در شورای فیفا رای دهند.

در بیانیه ای که رجوب و مسعود ارائه دادند، آمده است: هر دو کشور عراق و فلسطین وظیفه خود می‌دانند که به عنوان دو کشور عربی به یک گزینه عرب رای دهند و به این خاطر 'سعود المهندی' رئیس فدراسیون فوتبال قطر را انتخاب کرده اند و به او رای می دهند. برگزاری جام جهانی در قطر یک دستاورد بزرگ برای جهان عرب به شمار می آید و همه ما باید از قطر حمایت کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir