سازمان لیگ به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد
سازمان لیگ فوتبال ایران به مناسبت روز خبرنگار و قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی کشور پیامی صادر کرد.

متن پیام سازمان لیگ فوتبال به شرح زیر است:

هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، روز خبرنگار نامیده شده است، یادآور مجاهدت های زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند و یادی می کنیم از زنده یاد ناصر احمد پور سردبیر سابق روزنامه های خبر ورزشی و نود همچنین مهدی نفر، میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی خبرنگاران فقید و پر تلاش که همواره نامشان در عرصه خبر و رسانه ها به نیکی یاد می شود.

طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و  در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

سازمان لیگ فوتبال ایران فرارسیدن روز خبرنگار را گرامی داشته و با آرزوی سلامتی و بهروزی تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و  اطلاع رسانی کشور، امید آن دارد که با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاش و همت همه خبرنگاران، فضای رسانه ای ایران اسلامی، فضایی در خور و شایسته ملت رشید و بزرگوار باشد.

به همین مناسبت هفته سوم از شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به نام گرامیداشت روز خبرنگار – تکریم از شهدای رسانه و تجلیل از اصحاب رسانه نامگذاری شده است که در سراسر کشور و در تمام مسابقات این هفته مراسم ویژه ای برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:iranleague.ir