خطر ایست قلبی علیرضا حقیقی را تهدید می کند
علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی فوتبال بازی اول تیمش را در لیگ برتر پرتغال از دست داد.

علیرضا حقیقی که به دلیل مشکلات تنفسی راهی بیمارستان شده بود، با تشخیص پزشکان تیم ماریتیمو(Marítimo) نمی‌تواند این تیم را در نخستین دیدار مقابل اسپورتینگ(Sporting Clube de Portugal) همراهی کند.

آتش سوزی در نزدیکی محل تمرین تیم ماریتیمو مشکلات زیادی را برای ساکنین جزیره مادیرا به وجود آورده و حتی مسئولان دولت پرتغال برای پایان دادن به این وضعیت تیمی را مامور این کار کرده‌اند تا تبعات این اتفاق برای ساکنان این منطقه به کمترین میزان ممکن برسد.

مشکلات تنفسی ناشی از این آتش سوزی، علیرضا حقیقی و چند بازیکن دیگر ماریتیمو را راهی بیمارستان کرده بود که حقیقی روز گذشته به تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص شد اما نتیجه آزمایش های او نشان داد که گویا هنوز مقداری سرب به جا مانده از آتش سوزی در خون او قرار دارد. پزشکان گفته اند او باید چند روز دیگر با مصرف دارو به وضعیت عادی برگردد.

پزشکان تیم ماریتیمو هم طبق بررسی هایی که داشته اند به حقیقی اعلام کرده اند در صورت بازی کردن، خطر ایست قلبی او را تهدید می کند و به همین دلیل سرمربی برزیلی ماریتیمو تصمیم گرفته در این بازی به دروازه بان ایرانی تیمش استراحت بدهد و دروازه بان برزیلی جای او را در ترکیب خواهد گرفت.

بدین ترتیب حقیقی بازی با اسپورتینگ را از دست داد و با بهبود حالش از هفته های آینده می تواند شرایط بازی را پیدا کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir