تولیت آستان قدس رضوی به ورزشکاران المپیک 2016 تبریک گفت
تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از ورزشکاران، مدال‌آوران و مربیان پرتلاش کاروان «امام رضا علیه‌السلام» در المپیک ریو 2016 تقدیر کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران، مدال‌آوران و مربیان پرتلاش کاروان امام رضا علیه‌السلام در المپیک ریو 2016

اکنون‌ که با همت و تلاش‌های غرورآمیزتان و با وجود مشکلات پیش رو، کاروان شما که مزین به نام امام علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام بود، توانست نام ایران اسلامی را در میادین جهانی زنده گرداند و در این مسیر 8 مدال را کسب نماید، به‌عنوان خدمتگزار زائران حضرت رضا(ع) و عضوی از این ملت سرافراز مراتب سپاسگزاری خود را اعلام می‌دارم و همت والایتان را ارج می‌نهم.

سپاس و تشکر ویژه خود را تقدیم ورزشکاران و مربیانی می‌کنم که به شیوه‌های مختلف، ارادت‌شان را به ساحت ائمه معصومین(ع) و به ویژه حضرت رضا(ع) نمایان کردند.

از خواهران ورزشکارمان که بر حجاب خود ایستادگی کردند کمال تشکر را دارم و امید است در سایه نگاه پر مهر و ویژه حضرت رضا(ع) در این راه ثابت‌قدم بمانند و خداقوت می‌گویم به همه عزیزانی که با وجود تلاش‌های فراوان و صادقانه به کسب مدال نائل نشدند. گرچه که این تلاش‌ها نزد خداوند متعال محفوظ است. در جوار امام الرئوف دعاگویتان هستم.»

در المپیک 2016 ریو، کاروان ورزش ایران با 3 طلا، یک نقره و 4 برنز بر پله بیست و پنجم جهان ایستاد. در این بازی‌ها برای اولین بار در تاریخ، یک دختر ایرانی روی سکوی المپیک رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir