مسی نابینا لقب مهاجم پارالمپیکی ایران + عکس
رسانه‌های انگلیسی به مهاجم تیم فوتبال 5 نفره ایران لقب مسی نابینا دادند.

زادعلی‌اصغری مسی نابینای فوتبال جهان:

تیم ملی فوتبال 5 نفره ایران با تساوی مقابل برزیل در گروهش 5 امتیازی شد و به مرحله نیمه نهایی پارالمپیک 2016 ریو صعود کرد. ملی‌پوشان ایران در بازی قبلی خود با دو گل از سد مراکش گذشتند که گل دوم ایران را زادعلی‌اصغری مهاجم تکنیکی تیم پس از جا گذاشتن چند نفر به زیبایی وارد دروازه حریف کرد.

در همین رابطه برخی رسانه‌های انگلیسی و همچنین برخی صفحات محبوب در فضای مجازی زادعلی‌اصغری را به خاطر این گل تحسین کردند و حتی روزنامه سان انگلیس به مهاجم ایران لقب مسی نابینا داد.

زادعلی‌اصغری مسی نابینای فوتبال جهانزادعلی‌اصغری مسی نابینای فوتبال جهان

روزنامه سان(The Sun) در گزارش خود درباره گل زیبای زادعلی‌اصغری نوشته است: بهزاد زادعلی‌اصغری در بازی‌های پارالمپیک لندن توانایی خود را در دریبل زدن به گونه‌ای نشان داد که ستاره بارسلونا(Barcelona) لیونل مسی(Lionel Messi) هم به آن افتخار می‌کند.

مهاجم ایران در بازی مقابل مراکش پس از دریبل زدن تمام بازیکنان حریف و دور زدن زمین آنها با یک شوت محکم دروازه‌بان بینای مراکش را هم مغلوب کرد تا بهترین گل تورنمنت را به ثمر برساند.

در این صحنه مدافعان مراکش سعی کردند با جلو گذاشتن پایشان توپ را از زادعلی‌اصغر بگیرند اما هیچکدام از آنها نتوانستند مانع جادوگر ایرانی شوند. رسانه‌های انگلیسی بعد از تعریف و تمجید از گل زادعلی‌اصغری به تشریح قوانین فوتبال 5 نفره و وضعیت تیم‌های پارالمپیکی در این رشته پرداخته‌اند.

عکس مسی نابینا لقب مهاجم پارالمپیکی ایرانعکس مسی نابینا لقب مهاجم پارالمپیکی ایران



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir