وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک درگذشت ملی پوش دوچرخه سواری را تسلیت گفتند
درگذشت بهمن گلبار نژاد جانباز سرافراز کشورمان و ملی پوش تیم ملی دوچرخه سواری در بازی‌های 2016 ریو موجب تالم خاطر خانواده بزرگ ورزش شد.

در پیام تسلیت وزارت ورزش و جوانان آمده است: بهمن گلبار نژاد جانبار سرافراز کشورمان و عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران در بازی های پارالمپیک ریو، با عشق و علاقه و برای اعتلای نام ایران عزیز در بازی های ریو به میدان رفت و در نهایت جان خود را برای سربلندی نام کشورش در این میدان ورزشی تقدیم کرد.

وزارت ورزش و جوانان درگذشت این قهرمان عزیز را به خانواده بزرگ ورزش کشور، خانواده داغدارش، اعضای کاروان پارالمپیک منا و مردم ایران تسلیت می گوید.

همچنین کمیته ملی المپیک طی پیامی درگذشت جانباز سرافراز بهمن گلبار نژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان که در بازی های پارالمپیک 2016 ریو در حین مسابقه و افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان دچار سانحه شده است را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است: خبر درگذشت بهمن گلبار نژاد جانباز سرافراز کشورمان و از ملی پوشان تیم ملی دوچرخه سواری که در بازی های پارالمپیک ریو در حین افتخار آفرینی برای میهن عزیزمان در شیب تند مسیر مسابقه دچار سانحه شده است، مایه تالم خاطر جامعه ورزش کشور شد.

ضمن تسلیت این حادثه تلخ ورزشی به جامعه ورزش کشور و کاروان پارالمپیکی کشورمان بخصوص خانواده داغدارش، از درگاه خداوند متعال برای این قهرمان عزیز طلب مغفرت و برای خانواده محترم وی صبر جمیل مسئلت می نماید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir