بیشترین اسم سرچ شده بازیکنان در گوگل
نام زلاتان ابراهیموویچ بیش از همه بازیکنان دیگر لیگ برتری در جهان در سال 2016 سرچ شده است.

زلاتان بیشترین اسم سرچ شده در گوگل:

گوگل(Google) اعلام کرد نام زلاتان ابراهیموویچ(Zlatan Ibrahimović) از تمام بازیکنان لیگ برتری در جهان بیشتر سرچ شده است. این مهاجم 34 ساله از پاری سن ژرمن(Paris Saint-Germain) راهی منچستریونایتد(Manchester United) شد و در این تیم نیز مانند دوران حضورش در پاری سن ژرمن خوش درخشید.

این بازیکن در 36 کشور از 120 کشور جهان در صدر اسامی سرچ شده بازیکنان در لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. روسیه، قسمت های عمده ای از اسکاندیناوی و اکثر کشورهای آسیایی از جمله کشورهایی هستند که نام زلاتان را بیش از هر بازیکن دیگری سرچ کردند.

بعد از زلاتان ابراهیموویچ، نام پل پوگبا(Paul Pogba) در رده دوم قرار دارد که در 29 کشور جهان بیشترین آمار سرچ را داشته است. خیلی از کشورهای آفریقایی و کانادا و استرالیا از جمله کشورهایی هستند که پوگبا را بیش از هر بازیکن دیگری سرچ کردند.

پدرو(Pedro) در هفت کشور، جیمی واردی(Jamie Vardy) در سه کشور و مسوت اوزیل(Mesut Özil) در دو کشور از جمله دیگر بازیکنان هستند که در رده های بعدی قرار گرفتند و عده ای دیگر از جمله خوان ماتا(Juan Mata)، هنریک مخیتاریان(Henrikh Mkhitaryan) و فیلیپه کوتینیو(Philippe Coutinho) نیز دیگر بازیکنانی هستند که در یک کشور بیشترین سرچ را داشتند.

در ایران نیز مثل خیلی دیگر از کشورهای آسیایی نام زلاتان ابراهیموویچ بیشتر از بقیه بازیکنان لیگ برتری سرچ شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir