تبعید دو بازیکن مرد به تیم فوتبال زنان
مسئولان باشگاه اسپارتاپراگ دو بازیکن خود را که به زنان توهین کردند به تیم زنان فرستادند تا آنها میزان پیشرفت فوتبال زنان را از نزدیک ببینند.

اقدام عجیب باشگاه اسپارتاپراگ:

در یکی از دیدارهای این هفته در لیگ جمهوری چک که در آن یک داور زن مشغول قضاوت بود، دو بازیکن اسپارتاپراگ(Sparta Prague) به این داور به حالت توهین آمیز گفتند او باید در آشپزخانه کار کند و زمین فوتبال جای او نیست. بعد از این اتفاق، مسئولان باشگاه اسپارتاپراگ این دو بازیکن را به تمرین با تیم بانوان فرستادند.

لوکاس واشا(Lukáš Vácha) 27 ساله و توماس کوبک(Tomáš Koubek) 24 ساله در جریان دیدار اسپارتاپراگ و 'زبروجکا' که با تساوی سه بر سه به پایان رسید، چنین حرف‌هایی را به داور مسابقه زده بودند.

بعد از این اقدام، مسئولان باشگاه اسپارتاپراگ با عذرخواهی از این داور، این دو بازیکن را به تمرین با تیم بانوان باشگاه محکوم کردند تا آنها فوتبال بانوان را تماشا کرده و میزان پیشرفت آنها را از نزدیک ببینند تا دیگر چنین حرف‌هایی به زبان نیاورند.

بانوان باشگاه اسپارتاپراگ همچنین قرار است در دیدار اسپارتاپراگ و توئنته(Twente) در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سفیر حضور داشته باشند. دو بازیکن خاطی اسپارتاپراگ نیز با عذرخواهی از گفته خود اعلام کردند اخلاق مردسالارانه ندارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir