رونمایی از پیشنهاد انگلیسی ها به پرویز مظلومی
پس از سرمربی استقلال حالا سرمربی سابق آبی ها هم از پیشنهاد تیم‌های انگلیسی حرف می‌زند.

پیشنهاد انگلیسی ها به پرویز مظلومی:

این روزها پیشنهاد یک تیم انگلیسی به مربیان ایرانی از جمله علیرضا منصوریان حاشیه ساز شده است. سرمربی آبی ها می گوید از یک تیم دسته اولی انگلیس پیشنهاد مربیگری داشت و حتی نمایندگان این باشگاه 9 ماه در ایران با او مذاکره کردند اما سرانجام استقلال را انتخاب کرد.

پس از این صحبت های منصوریان مشخص شد علاوه بر او این پیشنهاد به چند مربی دیگر هم از تیم های انگلیسی ارسال شده است. مجید جلالی، پرویز مظلومی، حمید درخشان و هومن افاضلی از جمله مربیانی بودند که این پیشنهاد به دستشان رسیده است.

پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال در مورد این پیشنهاد می گوید: «پس از اینکه از استقلال جدا شدم، شخصی نزد من آمد و گفت سرمربی تیم برایتون(Brighton) انگلیس که در دسته اول (چمپوینزشیپ) حضور دارد نیاز به یک دستیار دارد و ما شما را به ایشان معرفی کردیم. با بررسی کارنامه شما و نشان دادن بازی های استقلال به او موافقت شد تا شما به عنوان دستیار در کادرفنی برایتون مشغول به کار شوید.»

مظلومی در ادامه می گوید: «پس از این صحبت ها من از ایشان خواستم اگر این پیشنهاد رسمی و خواسته خود باشگاه است، به صورت رسمی مکاتبه شود تا این پیشنهاد را مورد بررسی قرار دهم. بعد از چند روز یک ایمیل از باشگاه برایتون برای من صادر شد که لوگوی رسمی این تیم و لیگ دسته اول انگلستان را داشت. در این ایمیل آدرس، شماره تلفن و نام مدیریت باشگاه و حتی سرمربی تیم هم آمده بود و آنها در نظر داشتند با من قراردادی سه ساله ببندند که حتی رقم قرارداد را هم مشخص کرده بودند.»

سرمربی سابق استقلال می گوید: «در ایمیلی که برای من فرستاده بودند، در نظر داشتند برای سال اول 600 هزار پوند، برای سال دوم 900 هزار پوند و برای سال سوم 1100 هزار پوند با من قرارداد ببندند. آنها حتی مکان زندگی، ماشین و دست مزد هفتگی من را هم مشخص کرده بودند.»

مظلومی درباره اینکه چرا این پیشنهاد را قبول نکرد گفت:« من به آنها گفتم رقم قرارداد کم است و باید بیشتر شود و آقای 'خ' هم بعد از چند وفت به من گفت که مسئولان باشگاه با افزایش رقم قرارداد موافقت کردند ولی دیگر خبری از ارسال قرارداد نشد.»

پیشنهاد انگلیسی ها به پرویز مظلومیپیشنهاد انگلیسی ها به پرویز مظلومی
عکس پیشنهاد انگلیسی ها به پرویز مظلومیعکس پیشنهاد انگلیسی ها به پرویز مظلومی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir