حمله هواداران اینتر به اتومبیل ایکاردی
هواداران افراطی اینتر بعد از شکست تیمشان برابر کالیاری به خودروی ایکاردی در پارکینگ ورزشگاه حمله کردند و به آن صدمه زدند.

اینتر(Inter Milan) بعد از شکست غیرمنتظره خانگی برابر کالیاری(Cagliari) از تیم‌های بالانشین جدول فاصله گرفت. در این بازی ایکاردی(Mauro Icardi) یک ضربه پنالتی‌ را از دست داد و با خطاهای زیاد خود باعث شد کالیاری بتواند شکست برابر اینتر را با برد عوض کند.

هواداران افراطی اینتر که از باخت تیمشان ناراحت بودند بعد از پایان مسابقه به پارکینگ ورزشگاه رفتند و آسیب زیادی به خودروی این مهاجم آرژانتینی وارد کردند. شرایط طوری پیش رفت که نیروهای امنیتی با اسکورت ایکاری را از ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا خارج کردند.

'پیر آسیلیو' مدیر ورزشی اینتر درباره باز پس گرفتن بازوبند کاپیتانی این تیم از ایکاردی به دلیل اظهاراتی که در کتاب زندگینامه خود منتشر کرده است، به صحبت پرداخت و گفت: باشگاه در حال بررسی این موضوع است تا در صورت نیاز بتوانیم بازوبند کاپیتانی را از ایکاردی بگیریم و به زودی تصمیم باشگاه درباره این موضوع اعلام می شود.

این مهاجم در کتاب زندگینامه خود اظهاراتی را منتشر کرده است که در آن به هواداران تیفوسی اینتر توهین کرده و آنها را به داشتن دانش کم متهم و مسخره‌شان کرده است.   

همچنین خاویر زانتی(Javier Zanetti) نایب رئیس باشگاه نیز روز گذشته با انتقاد از حاشیه های اخیری که ایکاردی در اینتر ایجاد کرده است، به حمایت از هواداران اینتر پرداخت و اعلام کرد باشگاه در مورد پس گرفتن بازوبند کاپیتانی ایکاردی به زودی تصمیم‌گیری می‌کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir