انتقاد همسر ایکاردی از رفتار باشگاه اینتر
همسر مائورو ایکاردی به حمایت از این بازیکن پرداخت و از رفتار باشگاه اینتر انتقاد کرد.

بعد از انتقاد مائورو ایکاردی(Mauro Icardi) و حاشیه های زیادی که پیرامون حرف‌هایش در کتاب زندگینامه‌ وی به وجود آمده است، صحبت هایی درباره پس گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال اینتر(Inter Milan) از این بازیکن شنیده شد. در نهایت بعد از جلسه سران اینتر با مائورو ایکاردی، باشگاه اینتر از جریمه مالی این بازیکن خبر داد و اعلام کرد ایکاردی کاپیتان اینتر باقی خواهد ماند.

وندا نارا(Wanda Nara) همسر مائورو ایکاردی با حمایت از این بازیکن گفت: ایکاردی یک الگو برای بچه ها و فرزندانش است. چطور باشگاه اینتر از بازیکن بزرگ خود انتقاد می کند و او را جریمه می‌کند؟

ایکاردی نیاز به حمایت باشگاه دارد. همه مائورو را در اینتر به خوبی می شناسند و صحبت هایی که در آن کتاب نوشته شده، تفسیرهای متقاوتی داشته است. او برای همه احترام قائل بوده و انسان خوبی است.

مائورو در کتابش گفته است که رفتارهای هواداران را دیده است. او هیچ اظهارنظر شخصی نکرده است. مائورو یک حرفه‌ای به تمام معناست و می داند باید چطور رفتار و صحبت کند.

در ادامه حمایت‌های وندا از ایکاردی آمده است: وقتی شنیدم باشگاه می خواهد او را جریمه کند، گریه کردم. او بازیکنی است که همیشه برای موفقیت اینتر کار کرده است و نیاز بود باشگاه نیز از او حمایت کند. در فیسبوک میلیون ها پیام از طرف هواداران و دوست‌داران او آمده است که شگفت انگیز بود. همه مردم او را درک کردند و دوست دارند.

ایکاردی در تابستان در آستانه جدایی از اینتر بود و گفته شده بود تیم هایی چون یوونتوس(Juventus) و منچستریونایتد(Manchester United)، خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

همسر ایکاردی که در جریان جزئیات برنامه های کاری مائورو قرار دارد، در پایان نیز گفت: مائورو 100 درصد در اینتر می ماند و دوست دارد در این تیم فوتبالش را ادامه بدهد. صحبت‌هایی که قبلا در تابستان گذشته و تابستان سال جاری مطرح شد، نتوانسته است تمرکز او را برهم بزند و او با قدرت در اینتر خواهد ماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir