صفت های پراستفاده درباره تیم های انگلیسی
یک کاربر شبکه های اجتماعی با استفاده از یک الگوریتم، 3 کلمه محبوب به کار رفته برای تیم های لیگ برتر را منتشر کرده است.

ملالی یونایتد، شرم آرسنال، نژادپرستی چلسی

مطابق انتظار و با توجه به رتبه معمول توپچی ها در جدول لیگ، اولین واژه به کار رفته برای آرسنال کلمه "چهارم" و دیگری واژه "شرم آور" بوده که احتمالا اشاره با اوضاع نه چندان خوب تیم ونگر در سالهای اخیر دارد.

اما مورد استفاده ترین واژه برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر کلمه "نژادپرستی" بوده است که احتمالا اشاره به رفتار هواداران چلسی در پاریس و توهین آنها به هواداران رنگین پوست پاری سن ژرمن بوده است.

کلماتی چون "به چالش کشیدن"، "تلخی" و البته "بلندپروازی" احتمالا واژه های خوبی برای توصیف حال و روز اورتون در فصول اخیر بوده است.

با نگاهی به قهرمانی شگفت انگیز و غیرقابل باور لسترسیتی در سال 2016، در می یابیم که کلماتی چون "غیرمعمول" و "غیرممکن" در مورد این تیم عجیب نبوده است.

اما در مورد مرسی سایدی ها حدس زدن بیشترین واژه به کار رفته هرگز کار دشواری نیست. آنها هنوز هم دلخوش به دوران پرافتخار دهه 80 و حکمرانی بر جزیره و قاره سبز هستند.

اما به نظر می رسد در مورد دو تیم بزرگ شهر منچستر، پول حرف اول را می زند. با مالکان متمول سیتی، استفاده فراوان از واژه "ثروت" با توجه به ریخت و پاش های فصول اخیر این تیم هرگز دور از انتظار نیست.

اما در مورد نیمه قرمز شهر منچستر، با بررسی خریدهای گرانقیمت و استفاده از بودجه حدود 800 میلیون یورویی در دوران پسا فرگوسن، در می یابیم که واژه "گرانقیمت" تعریف درستی از حال و روز این سالهای یونایتد است.

اما کلماتی چون کسالت آور و منفی نیز می تواند تفسیر خوبی از شرایط یونایتدها در سالهای اخیر خصوصا در دوران فان خال هلندی باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com