صحبت های عجیب محمد موسوی پس از درگیری با عادل غلامی
محمد موسوی در مصاحبه ای اعلام کرده است که او باعث دلخوری و قهر عادل غلامی نبوده  است!

محمد موسوی: من مقصر اخراج غلامی نیستم

حالا خیلی‌ها سید را مقصر شماره یك می‌دانند. آنها می‌گویند او حتی پشت رفیقش هم نایستاد و از او طرفداری نكرد. به همین دلیل هم او را مقصر اصلی حاشیه‌های اخیر والیبال می‌دانند؛ حتی حذف عادل غلامی.

به گزارش خبرورزشی، اما سید قبول ندارد: «من هیچ كاری نكردم كه بحث، درگیری و مشاجره‌ای بین ما اتفاق بیفتد. من در قهر و حذف عادل خودم را مقصر نمی‌دانم.» او از خودش دفاع می‌كند: «اصلاً اتفاق خاصی نیفتاد. حتی بحث و مشاجره‌ای در كار نبود. نه صدایی بلند شد و نه بحثی. نمی‌دانم شاید آقای غلامی از جایی ناراحت بود كه عصبی شد و تمرین را رها كرد و رفت. وقتی رفت، خود من هم تعجب كردم.»

سرعتی‌زن ملی‌پوش ماجرا را این‌طور تعریف می‌كند: «من و عادل معمولاً در بازی تعویض می‌شویم. در تمرین هم این قضیه هست. من وقتی به زمین آمدم چرخش شد. من آمدم و گفتم نوبت من نیست. عادل گفت نوبت من است. همین. خنده‌دار است كه می‌گویند مشاجره كردیم. اصلاً كسی صدای ما را نشنید. عادل نتوانست خودش را كنترل كند و رفت. جوری كه كولاكوویچ هم تعجب كرد و گفت در عمر كار حرفه‌ای‌ام تا به حال چنین چیزی ندیده‌ام.»

سیدمحمد موسوی از جو سازی‌ها ناراحت است: «خیلی وقت‌ها بین بازیكنان بحث می‌شود، درگیری پیش می‌‌آید و حتی بزن، بزن اما ما حتی بحث هم نكردیم. نه عادل به من بی‌احترامی كرد و نه من به او. بعضی‌ها دنبال جوسازی هستند و ما هم با عصبی شدن بهانه می‌دهیم. خنده‌دار است كه بعضی‌ها تیترهای آن چنانی می‌زنند. در حالی كه همان روز خبرنگارانی در سالن بودند و می‌توانند تأیید كنند كه چه پیش آمد.» سرعتی‌زن ملی‌پوش حتی حرف عادل غلامی برای برخورد با او را قبول ندارد: «من فكر نمی‌كنم عادل چنین حرفی زده باشد.»

سید معتقد است تیم ملی به همه بازیكنان نیاز دارد: «تیم ملی به تك‌تك بازیكنان نیاز دارد. این‌طور نیست كه یار چهاردهم به درد تیم ملی نخورد. همه به درد تیم ملی می‌خورند. شرایط تیم ملی جوری است كه همه در آن بازی می‌كنند. مثل لیگ جهانی كه هفته اول من نبودم و هفته آخر عادل. از طرفی قرار نیست ما تا آخر عمر در والیبال بازی كنیم. بالاخره باید جوان‌ترها كم‌كم جای ما را بگیرند.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی