گواردیولا شایعه پیوستن مسی به سیتی را تقویت کرد
پپ گواردیولا پس از پایان اولین بازی منچسترسیتی, شایعه جذب مسی را رد نکرد!

مسی به منچسترسیتی می آید؟

منچسترسیتی در نخستین بازی خانگی فصل در حالی که اکثر دقایق بازی ۱۰ نفره بود برابر اورتون به تساوی یک-یک رسید.

پپ گواردیولا پس از این دیدار گفت: «ترجیح می‌دادم این بازی را با برد به پایان ببریم. می‌خواستیم شروع خوبی در خانه داشته باشیم. در این بازی هم موقعیت‌های روی دروازه حریف خلق کردیم، اما اورتون از تنها شوتی که در چارچوب داشت به گل رسید. پیش از اینکه به گل تساوی برسیم هم سه یا چهار موقعیت‌ روی دروازه حریف ایجاد کردیم. در چنین شرایط هم تنها کاری که می‌توانیم بکنیم خلق موقعیت است.»

گواردیولا در ادامه با اشاره به اخراج کایل واکر بیان کرد: «امروز یکی از پرافتخارترین روزهای زندگی من است، آن هم با کاری که با یک بازیکن کمتر نسبت به اورتون در این بازی انجام دادیم. آنها تیمی هستند که در لیگ اروپا رقابت‌ می‌کنند و بازیکنان باکیفیتی دارند. کار آسانی مقابل اورتون نداشتیم. نمی‌دانم که چند موقعیت از دست دادیم، اما ۶۵ دقیقه با ۱۰ بازیکن مقابل اورتون بازی کردیم!»

در روزهای اخیر شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه منچسترسیتی قصد دارد با پرداخت رقم فسخ قرارداد ۳۰۰ میلیون یورویی لیونل مسی، او را از بارسلونا به خدمت بگیرد که با واکنش پپ مواجه شد: «نمی‌دانم! ممکن است کسی که پول این کار را داشته باشد، بخواهد پولش را در این راه خرج کند. ممکن است این اتفاق (فعال کردن بند فسخ قرارداد مسی) بیفتد.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir