جنجال در پاری سن ژرمن؛ مجادله نیمار و کاوانی
درگیری شب گذشته نیمار و ادینسون کاوانی، دو فوق ستاره اهل آمریکای جنوبی برد پاری سن ژرمن را  تحت الشعاع قرار داد.

اختلاف نیمار و کاوانی در پاری سن ژرمن

شب گذشته پی اس جی با نتیجه دو بر صفر مقابل لیون پیروز شد تا به روند خوبش در لیگ فرانسه ادامه بدهد اما درگیری نیمار و کاوانی بر سر کاشته ها و ضربه پنالتی این پیروزی را تحت الشعاع قرار داد.نیمار که با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو در تابستان گذشته از بارسلونا به پی اس جی پیوست و به نظر می رسد که امری، سرمربی اسپانیایی تیم فرانسوی نتوانسته به درستی تکلیف رابطه او و دیگر فوق ستاره تیم یعنی ادینسون کاوانی را مشخص کند.

مربی اسپانیایی در پایان بازی گفت : نیمار در حالی به این جا آمد که می دانست همه با هم برای موفقیت تلاش خواهیم کرد. او با توانایی و کیفیتی که دارد می تواند به تیم برای دستیابی به اهدافش کمک کند. نیمار می داند که بازیکنان خوب زیادی در این جا هستند. با نیمار و کاوانی در مورد نقشی که در تیم دارند صحبت کردم. مهم این است که در جریان بازی هر دو برای موفقیت تیم تلاش می کنند و مشکلی نیست اگر با هم در مورد این که چه کسی پنالتی یا ضربات ایستگاهی را بزند صحبت کنند. هر دو بازیکن خیلی باهوش هستند و به همدیگر نیاز دارند. یک پنالتی را کاوانی می زند و دیگری را ممکن است نیمار بزند.

یکی از عجیب ترین صحنه های بازی زمانی بود که روی نیمار خطا شد. در این لحظه دنی آلوز در حمایت از رفیق صمیمی خود نیمار توپ را برداشت تا به نوعی مانع از آن شود که کاوانی پشت ضربه ایستگاهی بایستد. آلوز می خواست که نیمار این ضربه ایستگاهی را بزند. در این صحنه کاوانی ۳۰ ساله از دست آلوز شدیدا عصبانی شد. در نهایت نیمار شوت زد که توپ به گل تبدیل نشد. مدافع برزیلی در پایان بازی برای توجیه این صحنه بیان کرد:
می خواستم خودم پنالتی بزنم. توپ را برداشتم تا خودم کاشته را بزنم چرا که سابقه گلزنی با ضربات کاشته را داشتم (می خندد) اعتماد به نفس خوبی دارم. تیم فراتر از هر بازیکنی است. در آن لحظه من سعی کردم مسئولیتم را قبول کنم و بعد از آن نیمار توپ را برداشت و شوت زد. توپ را برداشتم تا شوت بزنم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

از سویی در دقیقه ۷۹ بازی نیز در حالی که نیمار و کاوانی در این باره که چه کسی پنالتی بزند بحث داشتند در نهایت بازیکن اروگوئه ای شوت زد که پنالتی را خراب کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir