پیشنهاد عجیب استقلالی ها به منصوریان پس از استعفا
مدیران استقلال پس از استعفای منصوریان به وی پیشنهاد دادند که تا معرفی سرمربی جدید همچنان به کارش ادامه دهد.

تا معرفی سرمربی خارجی در تیم بمان!

باشگاه استقلال بعد از قبول استعفای سرمربی ناکام خود پیشنهاد عجیبی را به منصوریان ارائه داد.

نتایج ناامید کننده استقلال با هدایت منصوریان همچنان ادامه پیدا کرد تا جایی که توقف برابرذوب آهن و قعرنشینی در جدول رده بندی لیگ برتر آن هم تنها با گذشت هفت هفته از رقابت ها پرونده مربیگری منصوریان را بعد از 15 ماه ببندد.

استعفای این مربی جوان در شرایطی با موافقت باشگاه استقلال روبرو شد که خبر می رسد در آخرین گفتگوها میان دو طرف مدیران استقلال به منصوریان پیشنهاد جالبی ارائه دادند مبنی بر این که بدعت جدیدی در تغییرات روی نیمکت رهبری باشگاه های ایرانی از خود برجا بگذارد.

پیشنهاد ارائه شده به منصوریان به این شکل بود که او با وجود استعفا از سمتش به عنوان سرمربی و مورد موافقت قرار گرفتن این استعفا همچنان به همکاری اش با تیم تا بازی با سپیدرود ادامه بدهد تا مراحل مذاکره و عقد قرارداد با مربی خارجی مد نظر برای جانشینی او که اتفاقا زمان بر هم بود، به سرانجام برسد.

پیشنهادی که در ابتدا با مخالفت منصوریان روبرو شد چون او این اتفاق را نوعی بی احترامی به خودش و دستیارانش قلمداد کرد اما در پاسخ به این که بدعت جدیدی از خود برجا بگذارد مدعی شد هر روزی که سرمربی جدید وارد تهران شود تا تیم را تحویل بگیرد خودش و تمام دستیارانش بدون این که دلخوری از کسی داشته باشند در مراسم معارفه مربی جدید حاضر و تیم را تحویل او خواهند داد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی