نقش پشه در جراحت جدید صورت مهدی رحمتی!!
اشکان نامداری مربی دروازه بانان استقلال گفت: رحمتی گفت صورتش را «پشه» زده و به همین دلیل قرمز شده بود.

پشه عامل زخمی شدن صورت مهدی رحمتی

اشکان نامداری درباره کبود شدن دوباره چشم سید مهدی رحمتی و در پاسخ به این سوال که آیا این‌بار هم به چشم او توپ خورده بود یا داستان دیگری داشت، گفت: من دیروز از او پرسیدم که گفت پشه صورتم را زده است.
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاری که به او گفت: «هفته قبل هم که پشه چشم او به این وضع درآورده بود»، اظهار داشت: نه، آن داستانش فرق می‌کرد.

مربی دروازه‌بانان استقلال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه در دربی مهدی رحمتی در درون دروازه قرار می‌گیرد یا حسینی، تصریح کرد: هنوز دو بازی تا دربی مانده. ما یک بازی حذفی دیگر هم در این مدت خواهیم داشت. فعلاً چیزی مشخص نیست. هر دو نفر هم در تمرینات حاضر می‌شوند و شفر در مورد حضورشان در زمین تصمیم می‌گیرد.

نامداری با اشاره به وضعیت مهدی رحمتی، یادآور شد: مهدی (رحمتی) خودش در این مدت تمرین می‌کرد. آمادگی بدنی او خوب است و فقط از لحاظ روحی کمی بد بود که آن هم انشالله به‌زودی درست می‌شود.

کریستیانو رونالدو مهاجم گلزن باشگاه رئال مادرید و تیم ملی پرتغال،با انتشار عکسی تامل برانگیز، متنی جالب و قابل توجه را هم در کنار آن به اشتراک گذاشت.

رونالدو درباره این عکس می نویسد:« نمی توانم این عکس را فراموش کنم. اين عكس نشان دهنده مسئوليت بازيكنان فوتبال برابر كودكانی است كه رويای آن ها را می بينند.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tasnimnews.com