افشای جنجال محسن مسلمان در رختکن پس از دیدار با الهلال
هیچکس حرکت محسن مسلمان را ندید.خیلی عجیب است که در یکی از حساس ترین مسابقات که دوربین ها همه جا دیده می شوند چنین چیزی را کسی ندیده نباشد.

حرکت جنجالی محسن مسلمان

در دیدار الهلال و پرسپولیس که با تساوی دو بر دو بین 2 تیم همراه بود محسن مسلمان در هنگام تعویض کاملا ناراضی به نظر می رسید.

او بسیار ناراحت بود اما نکته بسیار مهم این است که وی با برانکو دست نداد، اتفاقی که قبلا هم در پرسپولیس دیده بودیم و اتفاقا جنجال زیادی هم به پا کرد. منظور همان اتفاق بین درخشان (سرمربی اسبق پرسپولیس) و پیام صادقیان است. صادقیان در یکی از دیدارها پس از تعویض حاضر نشد با درخشان دست بدهد.

خبرنگار روزنامه البرز ورزشی این خبر را تایید می کند. او که در صحنه حضور داشته می گوید مسلمان حاضر نشد با برانکو دست بدهد.

اما قسمت مهم تر ماجرا را سایت نامه نیوز پرده برداری می کند. بر اساس گزارش این سایت برانکو بعد از پایان بازی و در رختکن به شدت علیه چند بازیکن تیمش موضع گرفت و از آنها انتقاد کرد. سرمربی پرسپولیس به نحوه بازی دو بازیکن تیمش اعتراض کرد و این موضوع باعث شد تا یکی از بازیکنان مطرح (شما بخوانید محسن مسلمان) این تیم عنوان کند که اگر مشکل این تیم اوست از پرسپولیس می رود.

جو متشنج رختکن پرسپولیس در نهایت با وساطت یکی دو بازیکن بزرگتر پرسپولیس آرام شد اما احتمالا تبعات این اتفاقات در روزهای بعد ادامه خواهد داشت.ظاهرا تمجید برانکو از یکی دو بازیکن موردعلاقه خود نیز در افزایش تنش و اعتراض برخی نفرات بی تاثیر نبوده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir