راز درخشش تیم ملی فوتبال نوجوانان فاش شد
عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان مهمان برنامه نود بود.

بازیکنان در ایام مسابقات موبایل و اینترنت نداشتند!

عباس چمنیان مهمان حضوری مهمان برنامه نود بود و درباره تیمش كه شگفتی ساز جام جهانی نوجوانان شده بود صحبت كرد. او گفت: احساس خوبی داریم چراكه مردم لذت بردند. پارسال گفته بودم اگر برنامه هایمان اجرا شود تیم شگفتی ساز مسابقات می شویم كه این اتفاق هم افتاد. این كار محصول برنامه ریزی دقیق بود. یك كار شبانه روزی كه نقطه عطفی در فوتبال ایران است.

او ادامه داد: از سال گذشته كه تیم را تحویل گرفتم 5 بار تیم را بازسازی كردم. ما بلافاصله 8 بازیكن اضافه كردیم به آن تیم. در بچه ها، ذهن برنده را تقویت كردیم. كمتر دیده اید بچه ها با داور و حریف پرخاش داشته باشند. در تیم ایران تلاش و پشتكار حرف اول را می‌زد. بچه ها روز به روز پیشرفت كردند.

چمنیان به قوانین جالب تیم ملی نوجوانان ایران اشاره كرد و گفت: ما یك سری مقررات تیمی داشتیم. 10 دستور داشتیم كه بچه ها داوطلبانه و انتخابی انجام می دادند. مثلا یكی از این دستورها این بود كه در ایام مسابقات موبایل و اینترنت نداشتند. فكر و ذهنشان فقط مشغول مسابقات بود.

چمنیان درباره اینكه آیا ایران از نام اسپانیا ترسیده بود؟ گفت: بی تاثیر كه نبود. نمی شود گفت نترسیده بودند. ولی اسپانیا هم شروع خوبی داشت. البته بین دو نیمه صحبت هایی شد اما گل دوم اسپانیا شرایط ما را به هم ریخت



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir