پشت پرده جدایی ناگهانی میک مک درموت از استقلال
میک مک درموت از استقلال جدا شد اما پشت پرده جدایی ناگهانی وی از استقلال چه بود؟

چرا مک درموت از استقلال جدا شد؟

 میک مک درموت از جمع استقلالی‌ها جدا شد.

چند روز پیش خبر داده بودیم و نوشتیم که شفر نمی‌تواند با دستیار سابق کی‌روش در تیم ملی و علی منصوریان در استقلال کار کند و این سرمربی می‌خواهد گزینه‌های خودش را به تیمش بیاورد. اتفاقی که افتاد و بدون شک حالا خیلی‌ها دوست دارند از دلیل آن باخبر باشند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که شب قبل از دربی پایتخت بعضی از بازیکنان با اعضای کادر فنی استقلال تلفنی حرف می‌زنند. در خبرها عنوان شد که این تماس‌ها ربطی به مسائل فنی نداشته است، اما وقتی خبر به گوش شفر رسید او بی‌تاب شد و واکنشی سخت به این اتفاق را از خودش نشان داد.

سرمربی آلمانی آبی‌ها وقتی متوجه شد که میک مک درموت هم یکی از نقش‌آفرینان در این تماس‌ها بوده است عذر او را خواست تا در همین ابتدای راه نشان بدهد که ماجراهای اینچنینی را بر نمی‌تابد. او بلافاصله موضوع را به افتخاری اطلاع داد و از او خواست برایش به دنبال یک دستیار باشند.

مک درموت روز گذشته در صفحه اینستاگرامش نوشته بود: «احترام، صداقت، انسجام و اصول اخلاقی قابل مذاکره نیست، چه در زندگی و چه در فوتبال. نه گاهی، بلکه همیشه!» تعدادی از کارشناسان مک درموت را عامل اصلی ناکامی استقلال در این فصل می‌دانند و گویا شفر هم به همین نتیجه رسیده که خواهان قطع همکاری با همکار ایرلندی‌اش است.

مک درموت با شفر به مشکل خورده بود و سرمربی تازه وارد نتوانست با او هماهنگ شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir