حمله تند به فوتبالیست سرشناس: او یک زن دزد است!! عکس
مارادونا در مصاحبه جدید و  جنجالی خود به ایکاردی حمله کرد و او را زن دزد نامید!

حمله مارادونا به ایکاردی

مارادونا باز هم یکی از آن مصاحبه‌های جنجالی‌اش را انجام داد.

دیگو مارادونا در مصاحبه ای جنجالی درخصوص تیم ملی آرژانتین گفت:«به اندازه کافی خوش شانس بودم و با لئو مسی در مراسم بهترین های فیفا ملاقات کردم. او باشکوه بود.»

مارادونا این را گفت و ادامه داد:«خورخه سمپائولی با من تماس گرفت و از من خواست در سویا با هم همکاری کنیم. بعد به محض آنکه قرار شد سرمربی آرژانتین باشد دیگر حتی نام مرا به خاطر نمی آورد.سمپائولی یک جادوگر به اکوادور برده بود و این به اندازه دعوت از ایکاردی مصدوم بد بود. آن هم زمانی که او به جای مهاجم یوونتوس، گونزالو هیگواین که همیشه گلزنی می کند، دعوت شده است. شما نمی توانید آگوئرو را از لیست خارج کنید و این پاتا دی لانا (کسی که زن یک نفر دیگر را می دزدد) را دعوت کنید.»

(اشاره مارادونا به این موضوع است که ایکاردی درحالی با وندا نارا آشنا شده است که این زن سرشناس هنوز از همسر قبلی اش  یعنی مکسی لوپز جدا نشده بود)

او در پایان گفت:«وندا نارا (همسر ایکاردی) سه بار با بائوزا سرمربی سابق آرژانتین و چهار بار با تاتا مارتینو تماس گرفت. خود مربی ها و دستیارانشان به من گفتند. نمی دانم وندا نارا چند بار با سمپائولی تماس گرفته است. این یک کار کثیف است.»


مکسی لوپز در کنار همسر سابقش و ایکاردی
(عکس مربوط به زمانی است که لوپز از رابطه مخفیانه آنها اطلاع نداشت)

مکسی لوپز در کنار همسر سابقش و ایکاردی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir