خبر خوش از کرواسی: برانکو در پرسپولیس می ماند!
با توجه به موفقیت تیم کرواسی در شکست دادن یونان و صعود احتمالی این تیم به جام جانی, برانکو دیگر گزینه هدایت تیم کرواسی نخواهد بود!

خبر خوش دالیچ برای هواداران پرسپولیس

پیروزی تیم ملی کرواسی در دیدار رفت مرحله پلی آف جام جهانی مقابل یونان، قطعا باعث خوشحالی پرسپولیسی ها نیز شده است.

شب گذشته، کرواسی توانست در پلی آف با حساب 4 بر یک از سد یونان بگذرد و تا حدود زیادی، راه خود برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه را هموار کند. آنها با هدایت دالیچ، یک بازی بسیار خوب و روان ارائه دادند و با این پیروزی جذاب، به دیدار برگشت می روند. در یونان بعید است که کرواسی 4 بر صفر بازنده باشد و شانس صعود به جام جهانی را از دست بدهد و تا حد زیادی باید کرواسی را در جام جهانی دید.

این خبر، جدا از اینکه مردم کرواسی را شاد کرد، باعث خوشحالی و امیدواری هواداران پرسپولیس شد. قضیه از این قرار است که اگر دالیچ نمی توانست تیم ملی کرواسی را به جام جهانی ببرد، باید جای خود را به برانکو ایوانکویچ می داد. از سوی فدراسیون فوتبال کرواسی با برانکو تماس هایی نیز گرفته شده بود تا بیاید و هدایت تیم ملی کرواسی را برعهده بگیرد اما چون برانکو تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بود، عجله نداشت و پاسخی به کروات ها نداده بود. این مربی نیز منتظر بازی پلی آف بود اما دالیچ در همین بازی رفت، تقریبا کار را تمام کرد.

با این برد، دالیچ به احتمال فراوان در کرواسی می ماند و روی نیمکت این تیم به جام جهانی می رود و برانکو نیز با امیدواری های بیشتر، برای ماندن در پرسپولیس تصمیم گیری می کند. این خبر می تواند باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی