صحبت های احمدرضا عابدزاده از آمریکا برای زلزله زدگان کرمانشاه
احمدرضا عابدزاده عقاب آسیا این روزها در آمریکا مشغول فعالیت است اما در مصاحبه ای درباره زلزله کرمانشاه صحبت کرد.

عابدزاده: مردم کمک لازم دارند نه وعده

یکی، دو روز بعد از زلزله بم در دی‌ماه سال ۸۲ احمدرضا عابدزاده در حد توانش وسایل مورد نیاز زلزله‌زدگان را تهیه و بار بلیزر معروفش کرد و پس از ساعت‌ها رانندگی در میان مردم مصیبت‌دیده حاضر شد و چند روز هم در بم کنار مردم ماند.

شنیدید دوباره در ایران زلزله آمده است؟

بله، متأسفانه این خبر بسیار تلخ را شنیدم. کشور ما زلزله‌خیز است. در سالیان گذشته زلزله‌های شدیدی در طبس، بوئین‌زهرا، رودبار و منجیل، آوج، بم، ورزقان و شهرهای دیگر کشورمان رخ داده و جان هزاران هموطن ما را گرفته و میلیون‌ها نفر را عزادار کرده است. به نوبه خودم با مردم استان کرمانشاه و همه مصیبت‌دیدگان ابراز همدردی می‌کنم. مسلماً اگر ایران بودم الان صدای مرا از کرمانشاه می‌شنیدید.

مردمی بودن عابدزاده ثابت شده و همه می‌دانند اگر در ایران بودید می‌رفتید کرمانشاه.

نظر لطف شماست. مردم غرب کشور سال‌ها درگیر جنگ تحمیلی بودند. مردم خونگرم، با غیرت و سختکوشی هستند و حالا هم زلزله رخ داده و امیدوارم خیلی زود امکانات کافی برایشان فراهم شود. آرزو می‌کنم ۲ هفته دیگر که تب زلزله حداقل در اخبار فروکش می‌کند یادمان نرود چه بر سر هموطنان‌مان آمده است. در آستانه فصل سرما هستیم و خواهش می‌کنم امکانات خوبی برای این مصیب‌دیدگان فراهم شود.
مردم مصیبت‌دیده ایران‌زمین نیازمند وعده نیستند به خانه، مدرسه، درمانگاه و... نیاز دارند. وظیفه همه ایرانیان اعم از مسئولان و مردم است که به وظیفه اخلاقی‌شان بپردازند. خدا کند ۲، ۳ ماه دیگر فراموش نشود هموطنان‌مان در غرب کشور چه وضعیت سختی تجربه کرده و چه شرایطی دارند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی