سوژه جدید علی کریمی ؛ گیر دادن به دستیار مرموز کی روش! عکس
علی کریمی که این روزها تبدیل به پرچمدار انتقاد نسبت به وضعیت مدیریت فوتبال ایران شده در جدیدترین نقد خود بابت دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی از رئیس فدراسیون فوتبال سوال پرسیده است.

سباستین دستیار مرموز کی روش کیست؟

ستاره مطرح فوتبال ایران در کانال خود تصویری را از خبر روزنامه خبرورزشی در خصوص سباستین یکی از نفرات کادر کی روش منتشر کرده است.

خبری که در آن آمده بود: "سباستین مرموز ترین عضو کادرفنی کی روش است. جوانی که پیش از سفر به ایران تخصصی در فوتبال نداشته اما کارلوس کی روش پس از حذف گروهی همکارانش، او را دعوت کرده تا کنارش باشد.

ابتدا گفته شد سباستین تئوریسین است، بعد به او لقب فیزیوتراپ یا ماساژور دادند اما حالا مسئولیت تمرین دادن مصدومان تیم ملی را بر عهده دارد. می گویند یک رابطه عاطفی باعث شده کی روش سباستین را به ایران بیاورد. آیا سباستین فرزند خوانده کارلوس کی روش است."

گفته می شود سباستین فرزند یکی از نزدیکان کارلوس کی روش است و سرمربی تیم ملی تمایل داشت در جایی که فعالیت می کند سباستین هم حضور داشته باشد. مربی که برخی منابع می گویند به صورت روزانه بابت حضورش در ایران دستمزد دریافت می کند و دقیقا هم مشخص نیست در تیم ملی عهده دار چه مسئولیتی است.

علی کریمی به همین بهانه از رئیس فدراسیون فوتبال پرسیده این فرد با چه استدلالی در تیم ملی ایران حضور دارد.

علی کریمی با اشاره به موقعیت سباستین در تیم ملی خطاب به مهدی تاج نوشته است:

آقای تاج سوال های بالا(اشاره به سوال های چند روز گذشته) رو که جواب ندادی!!!؟ در مورد این رابطه احساسی چیزی دارین برای گفتن!!!؟؟؟ اصلا از این رابطه خبر داشتین یا تازه توی این یکی دو روز فهمیدین و اینکه طرف چه سمتی در تیم ملی دارن و مدرکشون چیه؟؟؟؟؟!


عکس و متن منتشر شده توسط علی کریمی

عکس و متن منتشر شده توسط علی کریمی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی