هزینه چند میلیاردی برای ورزشگاه یادگار تراکتورسازی بدون هیچ بازخوردی
بازی روز گذشته تراکتورسازی مقابل سپیدرود درحالی لغو شد که میلیاردها تومان برای ورزشگاه یادگار امام هزینه شده است.

لغو بازی بازی تراکتورسازی مقابل سپیدرود

بازی روز گذشته تراکتورسازی مقابل سپیدرود به خاطر بارش برف به امروز موکول شد.

فصل قبل تراکتورسازی تبریز برای ماه ها اسیر زمین بازی بود زیرا مسئولان ورزش استان، ورزشگاه یادگار امام را برای ترمیم چمن و سکوها از میزبانی تراکتور منع کرده بودند. به ادعای حبیب مقصودی مدیر کل مجموعه یادگار امام، برای بازسازی این ورزشگاه و همچنین نصب سیستم هیتینگ یا گرم کننده چمن در تبریز، میلیاردها تومان هزینه شد اما با اولین برف پاییزی در این شهر، بازی لغو و به روز دیگری موکول شد.

این موضوع می تواند یک فاجعه برای فوتبال و اصلا ورزش تبریز باشد. تبریز، شهر اولین ها که ده ها ورزشکار رده اول دارد و برای چندسال در فوتبال ایران عنوان پرتماشاگرترین شهر را با وجود تراکتورسازی به خود اختصاص داده بود، بعد از ریخت و پاش فراوان برای سیستم هیتینگ چمن که باید در روزهای برفی کارآمد باشد، حالا همه را متعجب می کند.

بعد از لغو بازی روز گذشته به خاطر بارش اولین برف پاییزی در تبریز، این سوال پیش می آید که هیتینگ چمن چه زمانی باید کار کند و اصولا چرا در اولین برف، همه را غافلگیر کرد؟ آیا در نصب و راه اندازی آن مشکلی وجود دارد؟ البته سال قبل نیز چنین مسائلی وجود داشت ولی هرگز منتهی به لغو یک بازی مهم نشده بود ولی امسال، اولین برف، همه اهالی فوتبال در تبریز را متعجب کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی