شایعه غیر قابل باور بازگشت احمد نوراللهی به تراکتورسازی!
وضعیت سربازی احمد نوراللهی برای بازی کردن در پرسپولیس هنوز مشخص نیست و این بازیکن باید به پادگان برگردد!

وضعیت مبهم احمد نوراللهی

احمد نوراللهی و وضعیتی پیچیده که هر روز خبر تازه ای از به پایان رسیدن خدمت سربازی این بازیکن به گوش می رسد اما هرگز خدمت سربازی اش تمام نمی شود!

زمانی که نوراللهی خدمت مقدس سربازی را آغاز کرد خبری منتشر شد مبنی بر اینکه او با ارائه مدرکی می تواند کسری از خدمت گرفته و دوران سربازی خودش را کاهش بدهد.

این اتفاق افتاد و او پس از پایان دوران تعیین شده با تراکتوری ها تسویه حساب کرد و به تهران برگشت تا برای پرسپولیس بازی کند.احمد خیالش راحت بود که حالا دیگر همه چیز تمام شده است و می تواند بدون هیچ مشکلی برای تیم سابقش بازی کند اما وقتی خبر رسید که او هنوز سرباز است و فقط با گرفتن مجوز می تواند در لیگ قهرمانان برای سرخپوشان به میدان برود می شد حدس زد که تازه اول راه است و شروع ماجراهای غیر قابل پیش بینی!

نوراللهی به دلیل آن که دوران آموزشی خدمت سربازی خود را پشت سر نگذاشته، تکلیف درست وحسابی ندارد و سازمان نظام وظیفه، بازی کردن این بازیکن و صدور کارت بازی برای نوراللهی را منوط به گذراندن دوران آموزشی کرده است.

این بازیکن نیز باید این دوران را بگذراند.برای گذراندن این دوران او باید راهی پادگان شود تا آموزش های لازم را ببیند اما دراین بین یک شایعه ای که مطرح شده این است که او می تواند به جای حضور در پادگان دوباره به تبریز برگردد و برای تراکتورسازان به میدان برود!

شایعه ای عجیب که بعید است اتفاق بیفتد چرا که اولا تراکتورسازی پادگان نیست و دوم اینکه قرارداد رسمی این بازیکن با پرسپولیس امضا شده است و هر چه نباشد او بازیکن تیم برانکو است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir