پیشنهاد هنگفت باشگاه چینی مشکل مهدی طارمی را حل می کند
یک باشگاه چینی, پیشنهاد هنگفتی برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی به وی داده است.

مهدی طارمی به چین می رود؟

 لابد می‌دانید بر اساس حکم فیفا مهدی طارمی به دلیل شکایت باشگاه ریزاسپور و تخلف این بازیکن، ۴ ماه از حضور در میادین فوتبال محروم است. همچنین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مبلغ 789 هزار یورو باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی را تؤامان جریمه نقدی کرده است، جریمه‌ای که پرداخت آن از عهده طارمی و حتی باشگاه پرسپولیس خارج است.

اول بهمن سال جاری محرومیت آقای گل فصل گذشته فوتبال ایران به پایان می‌رسد در حالی که مهدی طارمی قادر است تنها در ۹ بازی باقی مانده پرسپولیس در لیگ هفدهم به میدان برود. در واقع باشگاه پرسپولیس باید برای ۹ بازی مهدی طارمی مبلغ هنگفت 789 هزار یورو جریمه تقدی را به ریزاسپور بپردازد چرا که خود این بازیکن بوشهری چنین پولی ندارد!

جالب آن که طبق حکم فیفا باشگاه ریزاسپور به هر یک از این دو می‌تواند مراجعه کرده و طلبش را دریافت کند. فرقی هم نمی‌کند طارمی باشد یا باشگاه پرسپولیس! پیش‌تر نوشته بودیم تنها راه عاقلانه و منطقی حل این مشکل بزرگ، ترانسفر مهدی طارمی در نیم‌فصل است. باشگاه پرسپولیس تهران می‌تواند قید ۹ بازی را زده و با صدور رضایتنامه مهدی طارمی به مبلغ خوبی برای پرداخت بدهی به ریزاسپور برسد.

در همین راستا شنیدبم یک باشگاه چینی به تازگی پیشنهاد ۲ میلیون و 500 هزار یورویی به مهدی طارمی ارائه کرده است که برای یک فصل و نیم او را به خدمت بگیرد. این مبلغ می‌تواند گره‌گشای مشکل پرسپولیس و مهدی طارمی باشد به شرط آن که هر دو منطقی باشند. البته یکی، دو باشگاه قطری هم خواستار جذب طارمی شده‌اند اما به نظر می‌رسد مبلغ پیشنهادی تیم چینی بالاتر باشد. چینی‌ها خیلی تمایل به خرید بازیکن آسیایی در یک سال اخیر نداشته‌اند ولی حکایت مهدی طارمی ملی‌پوش گلزن ایرانی فرق می‌کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی