5 شرط اصلی نیمار برای پیوستن به رئال مادرید لو رفت
نیمار ستاره سابق بارسا و فعلی پاری‌سن‌ژرمن شروطی برای پیوستن به رئال مادرید مطرح کرده است.

نزدیک شدن نیمار به رئال مادرید

نیمار را باید پرحاشیه‌ترین چهره فوتبال در سال 2017 میلادی دانست. بازیكنی كه با انتقال 222 میلیون یورویی به پاری‌سن‌ژرمن، حسابی سر و صدا به پا كرد و به گرانقیمت‌ترین بازیكن جهان تبدیل شد اما جدایی از بارسا و پیوستن به جمع پاریسی‌ها تنهاترین حاشیه سال 2017 او نبود.

اخیراً بحثی توسط پدر نیمار در رسانه‌ها مطرح شده كه از احتمال پیوستن پسرش به رئال‌مادرید سخن گفته است. ادعایی كه اگر درست پیش برود و دو طرف مذاكرات‌شان را به خوبی انجام دهند نیمار دیر یا زود باز هم سر و صدا به پا خواهد كرد اما وب‌سایت خبری DiarioGol مطلبی را منتشر كرد و از شرط‌های نیمار و پدرش برای رئالی شدن پرده برداشت.

ظاهراً نیمار برای اینكه پیراهن رئال‌مادرید را بپوشد 5 شرط اصلی دارد كه می‌خواهد رئالی‌ها آن را رعایت كنند. اگر این شروط توسط فلورنتینو پرس پذیرفته شود آن وقت باید نیمار را در آینده‌ای نزدیك در سانتیاگو برنابئو دید.

قرارداد بعد از 2019

اولین بند از شروط نیمار برای كهكشانی‌ها این است كه رئال‌مادرید باید تا سال 2019 صبر كند و سپس او را به خدمت بگیرد. نیمار می‌خواهد فعلاً در پاری‌سن‌ژرمن بماند و دوست ندارد كه به این زودی تیمش را عوض كند. این یعنی هر اتفاقی بیفتد به طور حتم تا پایان این فصل و فصل آینده نیمار در پاریس خواهد بود.

رونالدو نباشد

دومین شرط نیمار در واقع اصلی‌ترین است. او به جد از مسئولان رئال درخواست كرده تا وقتی به رئال‌مادرید می‌‌آید دیگر اثری از كریس رونالدو در این تیم نباشد. رونالدو در تابستان 2019 پا به سن می‌گذارد و 34 ساله می‌شود. اینكه خود كریس گفته دوست دارد در رئال‌مادرید از فوتبال خداحافظی كند كار مادریدی شدن نیمار را سخت می‌كند.

شماره یك

نیمار می‌خواهد شماره یك تیم باشد و به همین خاطر است كه دوست ندارد سایه كریس رونالدو بالای سر او قرار بگیرد. یكی از شروط نیمار این است كه مرد اول تیم لقب بگیرد تا همه به حرف او گوش كنند. چالش با ادینسون كاوانی در فصل جاری باعث شده نیمار برای تیم جدیدش چنین شرطی بگذارد.

مرد بیلبوردها

نیمار برای اینكه به توپ طلا برسد باید در خیلی از مسائل نفر اول باشد. یكی از مواردی كه او شدیداً روی آن حساس است مسئله بیلبوردهای تبلیغاتی است. او به باشگاه رئال‌مادرید گفته باید نفر اول بیلبوردهای تبلیغاتی باشد و بخش ماركتینگ باشگاه در راه رسیدن به توپ طلا موظف است به او كمك كند.

گرانقیمت‌ترین

شرط آخر كاملاً واضح است و نیازی به توضیح اضافه ندارد. پدر نیمار كه به عنوان موكلش فعالیت می‌كند برای اینكه پسر جوانش قاطعانه عنوان بهترین بازیكن دنیا را به خود اختصاص دهد، از مسئولان رئال‌مادرید تقاضا كرده تا بیشترین دستمزد را به او بدهند. گرانقیمت‌ترین بازیكن حال حاضر جهان، می‌خواهد در رئال‌مادرید هم این عنوان را مال خود كند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: parsfootball.com