پاسخ جالب پپ گواردیولا به سوال یک خبرنگار درباره لیگ قهرمانان اروپا
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پاسخ جالبی به سوال یک خبرنگار داد.

نظر گواردیولا درباره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا

تیم منچسترسیتی انگلیس این روزها در صدر جدول لیگ برتر انگلیس با اختلاف امتیاز بالا نسبت به تیم دوم قرار دارد. این اقتدار سیتیزن ها نشان دهنده این است که این تیم از زمان آمدن پپ گواردیولا به عنوان سرمربی توانسته است تغییرات گسترده ای در خود بدهد.

همین امر و درخشش های منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است تا از این تیم به عنوان یکی از اصلی ترین شانس های قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاد شود. عنوانی که تا به حال منچسترسیتی موفق به کسب آن نشده است و گویی آمدن گواردیولا به سیتی برای کسب همین جام بوده است.

گواردیولا سرمربی اسپانیایی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا در گذشته موفق شده است که با تیم بارسلونا سه گانه اروپا را کسب کند و سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه درخشان خود دارد. با توجه به اینکه سیتی جزو شانس های اول قهرمانی در لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا به شمار می رود اما سرمربی این تیم پپ گواردیولا به یک خبرنگار در ارتباط با قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان پاسخ جالبی داد.

پپ در پاسخ به این سوال که چه تیمی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در این فصل خواهد شد گفت: مسی در کدام تیم بازی می کند، همان تیم قهرمان می شود. منظور پپ در این پاسخ، قهرمانی بارسلونا در این فصل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود.

گویا این مربی که با لیونل مسی و بارسلونا همچنان و پس از جدایی اش از این تیم رابطه خوبی دارد نتوانسته است تا این بازیکن و تیم سابقش را فراموش کند و هنوز هم اعتقاد دارد که مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir