جدیدترین هنرنمایی خنده دار فیروز کریمی کنار زمین!!
فیروز کریمی که گسترش فولاد تبریز را به اوج برگردانده، مغلوب ذوب آهن امیر قلعه‌نویی شد اما این دیدار با حاشیه های خنده داری همراه بود!  

 

انگلیسی صحبت کردن فیروز کریمی با بازیکنان خارجی تیمش

بازی دو تیم گسترش فولاد و ذوب آهن تا دقیقه 93 مساوی بود و در این دقیقه یک ضربه ایستگاهی و گلزنی عباسی باعث شد تا میزبان تبریزی، بازی را به ذوب آهن ببازد. فیروز کریمی که اصرار دارد انگلیسی را بلد نیست، در گسترش فولاد دوباره با بازیکنان برزیلی همکاری می کند.

او تقریبا هر هفته کنار زمین با بچه های خارجی تیمش برنامه دارد. در بازی با ذوب آهن هم او برای ارتباط گرفتن با این برزیلی ها، حسابی کنار زمین باعث ایجاد دقایقی مفرح برای تیم داوری و مسئولان برگزاری بازی شده بود.

او مدام برای ارتباط گرفتن با ادسون، فریاد می زد:«ادسون... ادسون... آی ام بلک بورد!» بعد از بازی هم پیش چشم حاضرین به ادسون گفته بود: «ادسون ... فردا  ... گونی...» منظور آقای سرمربی، پرداخت حقوق یار برزیلی اش بوده است!

او البته داور بازی را هم استاندارد نامیده بود. البته قبلا هم در فصل قبل با شوخی به یکی از داوران لیگ برتری گفته بود استاندارد . وقتی داور تشکر کرده بود، ادامه داده بود: «برای هر کاری غیر از داوری!»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir