پولدار ترین و مشهور ترین مربیان لیگ برتر چه ماشینی دارند؟
شاید جالب باشد که بدانید معروفترین و پردرامدترین مربیان لیگ برتر انگلیس چه ماشین هایی سوار می شوند.  

 

ماشین مربیان لیگ برتر انگلیس چیست؟

یكی از لذت‌های فوتبالیست‌های بزرگ این است كه با ماشین‌های لوكس در خیابان رفت‌وآمد كنند. همین حالا هم فوتبالیست ماشین‌باز كم نداریم. از زلاتان ایبراهیموویچ گرفته تا كریم بن‌زما و ماریو بالوتلی همگی عشق ماشین هستند و هرچند وقت یك‌بار ماشین زیر پایشان را برای تنوع عوض می‌كند اما وقتی صحبت از مربیان می‌شود انتظار می‌رود داستان متفاوت باشد. معمولاً كسی از یك مربی مطرح انتظار ندارد ماشین آنچنانی داشته باشد. هرچند كه این داستان در بین مربیان حاضر در لیگ برتر انگلیس فرق می‌كند. یكی لاكچری‌باز است، یكی ماشین معمولی و ارزان قیمت سوار می‌شود، یكی با راننده سر تمرین می‌‌آید و دیگری ماشین همسرش را می‌گیرد.

پپ گواردیولا

یك مربی خوش استایل كه هم در زمان بازیگری و هم مربیگری‌‌اش موفق بوده است. او با 15/3 میلیون پوندی كه سالانه از شیخ منصور دریافت می‌كند طبیعتاً باید بخشی از آن را صرف خرید ماشین كند. پپ با خرید بنتلی GTX700 به ارزش 200 هزار پوند ركورد سایر همتایانش را زده است. ماشینی كه استرلینگ هم آن را دارد.

ژوزه مورینیو

مبلغ دریافتی آقای خاص از باشگاه منچستریونایتد سالانه 15 میلیون پوند است. به همین خاطر از مورینیو انتظار می‌رود تا ماشینی لوكس زیر پایش باشد. ژوزه اما بدون توجه به دیگران، یك خودروی خوب اما با قیمت نه چندان گران خریداری است. جگوار آقای خاص در عین زیبایی 34 هزار پوند بیشتر قیمت ندارد. البته او اكثر روزها با راننده سر تمرین حاضر می‌شود تا برنامه تمرینی تیمش را در مسیر چك كند.

آرسن ونگر

دیگر از سن و سالش گذشته است كه بخواهد سراغ ماشین‌های لوكس برود و البته كسی هم از او چنین انتظاری ندارد. ونگر اگرچه علاقه‌ای به ماشین بازی ندارد اما قیمت خودرویش از همتایش مورینیو بیشتر است. آرسن مثل آقای خاص جگوار دارد اما مدل XJ آن بالاتر از مدل مورینیو است و 60 هزار پوند هم قیمت دارد. ونگر تحت اسپانسری كمپانی سیتروئن نیز می‌باشد.

سم آلردایس

برای اینكه ماشین لوكس سوار شوید مهم نیست كه به اندازه مربیان بزرگ جام بیاورید. همین كه به اندازه كافی از فوتبال درآمدزایی كرده باشید به شما اجازه هرنوع ولخرجی را می‌دهد. درست مثل سم آلردایس مربی جدید اورتون كه بنتلی كنتیننتال زیر پایش است و نزدیك 100 هزار پوند بابت پول داده است. پولی كه برایش به اندازه دستمزد یك هفته مربیگری در اورتون است.

آلن پاردو

قبلاً یك بنتلی كنتیننتال جی تی داشت كه 155 هزار پوند قیمتش بود اما مدتی است كه با رنج روور سر تمرین وست بروم حاضر می‌شود. یكی از تفریحات پاردو رانندگی است و برای رفتن به تمرین همیشه خودش پشت ماشین می‌نشیند. رنج روور مدل اووگ سرمربی وست بروم 31 هزار پوند می‌ارزد.

یورگن كلوپ

فرض كنید سرمربی تیمی باشید كه موقع تمرین در پاركینگ انواع و اقسام ماشین‌های لوكس نظیر لامبورگینی و بنتلی دیده می‌شود و شما بدون توجه با یك ماشین ارزان قیمت وارد می‌شوید. این شخص یورگن كلوپ است كه با اپل 18 هزار پوندی‌‌اش هر روز به كمپ ملوود می‌رود و كاری هم به كسی ندارد. ماشینی كه تهیه آن برای افراد عادی هم امكان‌پذیر است.

آنتونیو كونته

سرمربی ایتالیایی چلسی ماشین اسپانسر باشگاه سابقش یوونتوس را سوار می‌شود. او یك جیپ مدل چروكی دارد كه قیمتش 47 هزار پوند است. البته دیده شده كه بعضی اوقات همسر كونته او را به كمپ كوبهام می‌رساند. ماشین همسر كونته نیسان دوك است كه 14 هزار پوند می‌ارزد. گفتنی است دن آنتونیو سالانه 6/5 میلیون پوند از چلسی دستمزد می‌گیرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی