پست زیبای امیر قلعه نویی برای نوجوانی که در اعتراضات جان باخت! عکس
امیر قلعه نویی به بهانه درگذشت آرمین صادقی نوجوان ۱۳ ساله خمینی شهری پست زیبایی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

واکنش امیر قلعه نویی به درگذشت نوجوان 13 ساله

امیر قلعه نویی به بهانه درگذشت آرمین صادقی نوجوان ۱۳ ساله خمینی شهری که در جریان اعتراضات سراسری به ضرب گلوله کشته شد پست زیبایی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

"وسط اين همه آشوب و سروصدا ای كاش فرصتی پيدا كنيم برای يك دقيقه سكوت به احترام چشم‌های آرمين صادقی كه بسته شدند. بعد از اين يك دقيقه، ساعت‌ها و روزها فرصت داريم تا دوباره به جان هم بيفتيم و از جهان اطراف‌مان يك قتلگاه آذين‌بسته بسازيم برای مردم بی گناه.

آنهايی كه زندگی را از اين چشم‌ها گرفته‌اند، سال‌ها بعد وقتی تمام گلوله‌های خشابِ خشونت‌شان را شليك كردند در گوشه‌های آرام ذهن خود لابد يك لحظه به اين فكر خواهند كرد كه هيچ چيز، هيچ چيزِ اين دنيای لعنتی ارزشِ آن را نداشت كه به خاطرش توپ زندگي را از جلوی پای يك كودك بردارند و او را با بی رحمی از بازی زندگی بيرون بفرستند.

حالا مثل تمام وعده‌هايی كه هر شب برای آرام كردن بچه‌هايمان رديف می كنيم، لابد بايد به آرمين هم وعده بدهيم كه حتما توی يك دنيای ديگر مردمانی مهربان‌تر از ما در انتظارش هستند تا روزهای آرام و بی خطری برايش بسازند. دنيايی پاک و آرامی كه جای مردان سياستش, درخت نشانده‌اند و در آن به جز تفنگ‌های اسباب‌بازی كودكان هيچ اسلحه ديگری شليك نمی كند.

بچه های ایران شایسته بهترینها هستند."


عکس و متن منتشر شده توسط امیر قلعه نویی

عکس و متن منتشر شده توسط امیر قلعه نویی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com