سكوت عادل فردوسی پور مقابل 30 میلیون بیننده!
عادل فردوسی پور در مقابل صحبت های علی کریمی و تهدید هایش سکوت کرد تا این ماجرا پیچیده تر از قبل شده باشد.

تقابل علی کریمی و فردوسی پور

دوشنبه‌شب ۹۰ اگرچه به خاطر ویژه‌برنامه جشنواره فیلم فجر، دیرتر روی آنتن رفت اما شعله‌های برنامه عادل فردوسی‌پور از عصر روشن شده بود.

١-  علی كریمی به عنوان روشن‌كننده این آتش، در كانال تلگرامی‌‌اش به شكلی تتلووار مشغول پست گذاشتن علیه عادل فردوسی‌پور، مهدی تاج و بدنه فدراسیون فوتبال شد و فكت‌های جدیدی در خصوص فساد در فوتبال ایران را ارائه كرد كه آتشش دامن عادل فوتبال را هم گرفت. كریمی از ماجرای حضور عادل در برج ایران‌زمین شهرك غرب و... گفت، تاج را به افشای صحبت‌هایش در جلسه خصوصی‌شان متهم کرد، به حواشی بازی ایران و كره‌جنوبی در مقدماتی جام جهانی‌ ٢٠١٠ اشاره كرد و البته از رسوایی فدراسیون در ماجرای البسه تیم جوانان گفت.

٢- ۹۰ بامداد سه‌شنبه روی آنتن رفت و تا ساعت ٣:٣٠ صبح ادامه داشت. سؤال پیامكی برنامه در حالی سیاست فدراسیون در قبال عملکرد AFC در مقابل تیم‌های عربستانی بود كه توضیح بیشتری در مورد این ماجرا و پشت پرده‌هایش نداد. در مقابل، سوژه اصلی برنامه به مصاحبه با مجتبی جباری گذشت كه تقریباً همه حرف‌هایش را از قبل در اینستاگرامش زده بود و چیز جدیدی از مصاحبه‌‌اش عاید عادل و مخاطبان ۳۰، ۴۰ میلیونی‌‌اش نشد.

٣- نوبت به بازی سپیدرود و استقلال خوزستان رسید. عادل كنفرانس علی كریمی را پخش كرد و سپس بدون آنكه به اتهامات یكی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران پاسخ دهد، به دفاع از برنامه‌‌اش و مخاطبان ۳۰، ۴۰ میلیونی‌‌اش پرداخت. مخاطبانی كه تا دم صبح منتظر حضور علی كریمی حداقل روی خط برنامه ۹۰ بودند و خیلی وقت است انتظار حضور شماره هشت و تاج را در برنامه می‌كشند تا یك بار برای همیشه تكلیف این دو نفر در قالب مناظره تلویزیونی روشن شود. عادل اما تلویحاً اشاره كرد در جریان اختلاف كریمی و جهانیان حاضر به در اختیار گذاشتن تریبون برنامه‌‌اش به او بوده ولی خود كریمی از صحبت در آن مقطع خودداری كرده است.

٤- ۹۰ در حالی نزدیك‌های ٤ صبح به پایان رسید كه برنامه مثل فیلم‌های اصغر فرهادی، كه فردوسی‌پور خیلی به آن علاقه دارد، پایان باز داشت. عادل نه به علی كریمی فرصت حرف زدن داد و نه خودش حاضر شد به اتهامات علی كریمی پاسخ دهد. فردوسی‌پور سكوت كرد تا مخاطبان ۳۰، ۴۰ میلیونی برنامه خودشان درباره اتهامات علی كریمی قضاوت كنند!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی