برنامه نود این هفته جنجالی می شود؛ دعوت از علی کریمی توسط فردوسی پور
گزارشگر برنامه نود از علی کریمی دعوت کرد که به برنامه نود بیاید و صحبت هایش را بصورت زنده مطرح کند.

عادل فردوسی پور خودش را از مهلكه تاج و كريمی نجات می دهد

گزارشگر برنامه نود در میكسدزون ورزشگاه آزادی از علی كریمی دعوت كرد تا در برنامه این هفته حضور پیدا كند.

علی كریمی عزمش را جزم كرده تا فساد موجود در بدنه فدراسیون اصفهانیزه تاج را برملا كند و گفته این‌بار تا تهش می رود، حتی به قیمت كناره گیری از سپیدرود.

بعد از اینكه شماره هشت انتقادات تندی علیه عادل فردوسی پور مطرح كرد كه چرا به او تریبون نمی دهد، حامد راستگو گزارشگر این برنامه رسما از كریمی دعوت كرد تا به نود بیاید و حرف هایش را بزند. مناظره بین كریمی و تاج بهترین اتفاق ممكن است تا فردوسی پور خود و برنامه اش را از سر راه انتقادات سرمربی سپیدرود بردارد و تكلیف اختلاف این دو نفر هم یكبار برای همیشه مشخص شود.

برنامه پرطرفدار نود در این هجده سال كم دشمن جمع نكرده كه همگی به دنبال كوچكترین فرصتی هستند تا تیشه به ریشه‌اش بزنند. با انتقاد كریمی از عادل (درست یا غلط)، فرصت موج سواری به دشمنان نود داده شده تا پشت سر شماره هشت قایم شوند و به عقده گشایی علیه عادل بپردازند. و صد البته اینكه هم كریمی و هم عادل تا چه اندازه قربانی این ماجرا شوند و از محبوبیت شان كاسته شود، ذره ای برایشان اهمیتی ندارد. اكنون با موجی كه ایجاد شده، نظرسنجی ها و جوّ استادیوم هایی كه این هفته تا حدی علیه عادل بود، مردم هم خود به خود درحال ایستادن مقابل برنامه نود كه سال ها باعث پیشرفت فوتبال ایران شده هستند.

فردوسی پور برای زنده نگه داشتن اعتبار خود و برنامه اش هم كه شده باید با جسارت سال های گذشته اش مقابل همه فشارها بایستد و دوشنبه شب به كریمی فرصت دهد تا بطور زنده حرف هایش را بزند، حتی اگر تاج حاضر به پاسخگویی نباشد. اتفاقی كه اگر بیافتد می تواند بار دیگر عدالت عادل و برنامه اش را ثابت كند و همچنین كریمی را به خواسته اش برساند. در این حالت عادل حداقل می تواند خودش را از مهلكه ای كه یك طرف بازی اش حمایت پنهان از تاج است نجات دهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی