به افتخار پژمان جمشیدی، پسر خوب سینمای ایران!
شب گذشته نام پژمان جمشیدی در بین نامزدهای دریافت جایزه نقش مکمل بهترین بازیگر مرد جشنواره اعلام شد.

پژمان جمشیدی نامزد دریافت جایزه نقش مکمل بهترین بازیگر مرد

اعلام نام پژمان جمشیدی از سوی محمدرضا فروتن به عنوان کاندیدای نقش مکمل بهترین بازیگر مرد. عجیب بود، از آن جهت که خنده حضار را به همراه داشت. آنقدر که اگر اشتباه نکنم کمال تبریزی از حضار خواست تا رعایت حال خودشان، پخش زنده و البته پژمان جمشیدی را در یک فضای فرهنگی بکنند.

شاید برای خیلی ها سنگین باشد که جمشیدی که از ورزش به سینما آمده در کمتر از 5 سال به سیمرغ برسد  آن هم در شرایطی که خودشان نرسیده اند. شاید هم منظور حضار طنازی های خود پژمان در فیلم هایش بود که می گفت"سیمرغم را از مردم می گیرم" و تکرار این صحنه ها خنده را روی لبان آنها آورده بود!

هر چه که بود باید گفت اعلام نام پژمان جمشیدی به عنوان کاندیدای دریافت جایزه سیمرغ نه تنها اشکالی ندارد بلکه اگر حقش است چرا که نه.  حالا چون او قبلا فوتبال بازی می کرده و استعدادش در هنر هفتم بیشتر بوده نباید سیمرغ ببرد؟

پژمان بچه باشخصیتی است.حتی اگر او را تمسخر کنند لبخند می زند.حتی اگر در فیلم ها و سریال هایی که بازی کرده تک گل ملی اش را به سخره گرفته باشند و حتی اگر او را بازیگر قابلی ندانند، اما حتما یک چیزی در وجودش بوده که بزرگانی چون کمال تبریزی،رسول صدر عاملی و محمد رضا فروتن قبولش دارند و برای این بازیگر احترام قائل هستند.

باید بگویم تو نه پسر بد ایران، پسر خوب سینمای ایران هستی که مناعت طبع داری و بغض چهارساله ات را در واکنشی اینستاگرامی نشان دادی. آنجا که نوشتی 4 سال سکوت، 4 سال تحمل و 4 سال... آنجا که نوشتی جای مادرت خالی تا ببیند که پسرش کاندیدای دریافت سیمرغ شده است و آنجا...



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir