اختلاف کارلوس کی روش با بانک خصوصی جدی شد!
گویا کارلوس کی روش با بانک خصوصی دچار اختلاف شده و شاید قرارداد تبلیغاتی آنها فسخ شود!

اختلاف بین کارلوس کی روش و بانک خصوصی

کارلوس کی‌روش چندی قبل با یکی از بانک‌های خصوصی قرارداد تبلیغاتی امضا کرد و خیلی زود بیلبوردهای تبلیغاتی‌‌اش سطح شهر را فراگرفت.

مدتی بود که تنها تصاویر کارلوس روی بیلبوردها بود ولی رفته رفته نام بانک خصوصی هم پای بیلبوردها خورد. این اما تمام ماجرا نبود و همکاری به همین جا ختم نشد. کی‌روش در چند سمینار این بانک خصوصی حاضر شد و حتی برای یکی از سمینارهای آنها به شهر مقدس مشهد رفت.

کارلوس گهگاه به شعبه‌های این بانک در نقاط مختلف تهران هم سر می‌زد و نمونه‌‌اش شعبه میرداماد بود. وسعت کار کی‌روش با این برند تبلیغاتی آنقدر گسترده به نظر می‌رسید که بعضی‌ها به خنده و شوخی می‌گفتند به زودی کی‌روش شاید پشت باجه هم بنشیند تا مشتریان این بانک را غافلگیر کند.

در ظاهر همه چیز خوب به نظر می‌رسید و حتی گفته می‌شد او بالای 4 میلیارد تومان برای این قرارداد تبلیغاتی دریافت کرده است. بعضی‌ها ایراد می‌گرفتند که چرا کی‌روش این‌قدر خود را قاطی کار تبلیغاتی کرده و بهتر است زمان بگذارد و بازی‌های لیگ برتر را تماشا کند. در این بین شایعات دیگری هم به گوش می‌رسد‌‌؛ اینکه فدراسیون فوتبال به هیچ‌وجه در جریان قرارداد تبلیغاتی کی‌روش نبوده و تازه بعد از امضا، متوجه آن شده است. این شایعات تا دیروز پابرجا بود تا اینکه شایعات جدیدتری منتشر شد.


آن‌‌گونه مطلع شدیم کارلوس کی‌روش اخیراً متوجه شده حجم فعالیت‌های تبلیغاتی‌‌اش زیاد است و پولی که بابت آن دریافت کرده، کافی نبوده است. کارلوس گویا اعتقاد دارد پولی که این بانک خصوصی پرداخت کرده، به اندازه فعالیت‌هایی نیست که می‌کند. شنیده می‌شود دو طرف فعلاً بر سر این قرارداد به مشکل خورده‌اند و به همین دلیل در روزهای اخیر تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی پایین کشیده شده است. البته نه کی‌روش و نه طرف دیگر قرارداد هنوز این موضوع را به صورت رسمی تأیید نکرده‌اند ولی به نظر می‌رسد ماجرا کاملاً جدی است و سرمربی تیم ملی با آنها به اختلاف خورده است.


ظاهراً پول این مشکل را حل می‌کند و ممکن است دو طرف در روزهای آینده بر سر این مسئله به توافقات تازه‌ای برسند. دو هفته قبل بود که تبلیغات کی روش از تلویزیون هم پخش شد و باید دید این قصه در نهایت به کجا می‌رسد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی