نقد صحبت غیرمنطقی علی کریمی و لات خواندن کی روش
علی کریمی با کش دادن دعوا با کارلوس کی روش مسئله را به سمتی می برد که می‌تواند به تیم ملی کشورمان آسیب وارد کند.

در نقد برچسبی که علی کریمی به کی روش زد

علی کریمی همیشه به انجام مصاحبه‌ها یا رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی مشهور بوده است.

او یک ستاره محبوب است با طغیان های باورنکردنی.

از همان روز اولی که او در فوتبال ایران مطرح شد و با داور ژاپنی کتک‌کاری کرد، بگیرید تا وقتی بعد از تعویضش توسط برانکو در بازی با پرتغال به ساک پزشک تیم مقابل دیدگان میلیون‌ها هوادار لگد زد تا روزی که لوگوی برنامه 90 را در نشست خبری به زمین کوبید.

برخوردهایی که در اکثر مواقع باعث شده علی کریمی از آنها پشیمان شود و گاه مثل ماجرای برنامه 90 برای آن عصبانیت از بینندگان برنامه عذرخواهی کند.

تازه‌ترین رفتار غیرقابل پیش‌بینی کریمی، نسبتی بود که او در شوی مهرداد میناوند به کارلوس کی‌روش داد و سرمربی تیم ملی را به خاطر استفاده از شبکه اجتماعی و ارسال پیامک به عادل فردوسی‌پور "لات کوچه خلوت" نامید. کلید واژه‌ای که بر خلاف کلید واژه "اتهامات بزدلانه" که با تحریف آشکار به "بزدل" تبدیل شد، از سوی بسیاری از رسانه‌ها و افراد نادیده گرفته شده و کسی به کریمی به خاطر استفاده از این واژه عجیب علیه سرمربی تیم ملی انتقادی وارد نکرد.


البته این سوال مطرح است که چطور علی کریمی که خود در این مدت بیشترین استفاده را از فرصت شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام برای انتقاد از بخش‌های مختلف اجرایی کشور اعم از دولت، فدراسیون و سرمربی تیم ملی داشته، اینگونه کی‌روش را مورد خطاب قرار می‌دهد و او را نامحترمانه "لات" معرفی می‌کند.

یا سوال دیگری که از کریمی مطرح است اینکه در روزگاری که استفاده از شبکه‌های اجتماعی به روال معمول و عادی در جهان بدل شده و روسا یا وزاری خارجه کشورها از قابلیت شبکه‌های اجتماعی برای رساندن حرف‌هایشان به طرف مقابل استفاده می‌کنند، چرا کریمی از این ترکیب تند و مشمئزکننده علیه سرمربی فعلی تیم ملی استفاده کرده است؟

کریمی باید بداند اگر یکسری از رفتارهای او در گذشته به دلیل جوانی بازخورد آن چنانی نداشته اما از او در سن چهل سالگی برخی رفتارها دور از انتظار است و شاید جامعه دیگر کریمی را برای تداوم دعوا صد روز تا جام جهانی و به خطر انداختن یک دنیا دل بستن به موفقیت تیم ملی در جام جهانی، با یک عذرخواهی ساده نبخشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir