شایعات عجیب از پشت پرده نتایج لیگ دسته اول در روزها پایانی
برخی از نتایج و اتفاقات عجیب در لیگ دسته اول باعث بوجود آمدن شایعات عجیبی شده است.

دایی جان ناپلئون به لیگ دسته اول آمد!

هفته سی‌ام لیگ دسته اول آزادگان در حالی به پایان رسید که حساسیت‌ها به اوج خود رسیده و در فاصله ۴ هفته به پایان این رقابت‌ها یک اسم بیش از بقیه به گوش می‌رسد؛ دایی جان ناپلئون!

تا جایی که ما می‌دانیم دایی جان ناپلئون عنوان یکی از سریال‌های تلویزیونی ایران است که قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشورمان ساخته و پخش شده است. این مجموعه تلویزیونی بر اساس رمانی به همین نام اثر نویسنده طنزپرداز معاصر ایرانی ایرج پزشک‌زاد تهیه و توسط ناصر تقوایی کارگردانی و تولید شد.

حالا سروکله دایی جان ناپلئون در حالی در لیگ یک پیدا شده که شایعه شده دایی جان با توجه به نفوذ زیاد خود تلاش می‌کند خواهرزاده اش لیگ برتری شود! باورش خیلی سخت است که یک دایی هر چقدر هم به خواهرزاده‌اش ارادت داشته باشد بخواهد اعتبار خود را خرج چنین موضوعی کند اما شاید برخی ها می خواهند از اسم آقا دایی سوء استفاده کنند.

آری، یکی از سئوالات مطروحه که این روزها در ذهن مسئولان و هواداران چند تیم مدعی صعود به لیگ برتر می‌گذرد این باشد که چرا در بازی‌های حساس اخیر و روی اشتباهات سهوی داوری دونه به دونه برای یک تیم خاص پنالتی گرفته می‌شود؟! حکایت این نتایج مشکوک چیست؟ چرا برخوردی با افراد تازه وارد به فوتبال صورت نمی‌پذیرد که با استفاده از سحر، جادو، وعده و وعید به تیم‌های پایین جدولی می‌خواهند رقیبان اصلی را کنار بزنند؟

در خصوص شایعات مربوط به نقش دایی جان ناپلئون یا پنالتی های اشتباهی دونه به دونه بیش از این حرفی نداریم اما صحبت اصلی ما با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است. برخلاف وعده های قبلی مبنی بر استفاده از ناظران ویژه در هفته های پایانی شاهد اتواع و اقسام اتفاقات مشکوک و شایعات عجیب در لیگ یک هستیم. آیا ناظران ویژه توانایی مقابله با دایی جان ناپلئون یا پنالتی های دونه به دونه و سه امتیازی را دارند؟ ما که بعید می‌دانیم!

متاسفانه برخی تیم‌ها به پشتوانه مالی یا نفوذ فراوان اقوام و خویشان خود راحت و آزادانه و در هفته‌های پایانی امتیاز جمع‌آوری می‌کنند و زحمات و تلاش سایر تیم‌های پاک و سلامت را به باد می‌دهند. باشگاه‌هایی که به رغم این حرکات ناجوانمردانه دوست دارند مسیر صعود خود را درست و مستقیم طی کنند توقع هم دارند فدراسیون فوتبال، حراست این فدراسیون، کمیته اخلاق و انضباطی و کمیته داوران به همراه سازمان لیگ اجازه ندهند برخی تیم های خاص راه میان بر و خلاف را برای رسیدن به لیگ برتر انتخاب کنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir