آقای بیرانوند به فکر عاقبت شوخی ات با رونالدو باش!
علیرضا بیرانوند دروازه‎بان تیم ملی شب گذشته در برنامه نود و در انتهای آیتم مربوط به پیروزی پرسپولیس برای کریس رونالدو کری خواند.

شوخی علیرضا بیرانوند با رونالدو

هفته پیش بود که گل برگردان کریس رونالدو به یونتوس دستمایه شوخی هایی در فضای مجازی با علیرضا بیرانوند شد. گلی که آنقدر حرفه ای و زیبا بود که حتی بوفون افسانه ای هم نتوانست واکنشی در مقابل آن نشان بدهد.

این اتفاق  باعث شد تا عده ای در فضای مجازی با الهام از یک کاراکتر در فیلم «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا با دروازه‎بان تیم ملی وخی کنند و جمله معروف چطوری ایرانی را به چطوری بیرانوند تبدیل کنند. در آیتم گفت‌وگوی شب گذشته برنامه نود با بازیکنان پرسپولیس به مناسبت قهرمانی این تیم، علیرضا بیرانوند گفت که این شوخی به او انگیزه می دهد و باعث می شود به این نتیجه برسد که مردم از او توقع دارند تا در جام جهانی در مقابل رونالدو نمایش خوبی از خود نشان بدهد.

پس از آن این آیتم با شوخی مشابهی از سوی بیرانوند تمام شد که حسابی در فضای مجازی چرخید. او رو به دوربین نود برای رونالدو کری خواند و با گفتن چطوری کریس با او شوخی کرد.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کلیپ کری خواندن داعشی بیرانوند برای رونالدو؛ چطوری کریس؟!


شوخی ای که شاید آن لحظه احساس کردند شوخی بانمکی است و برایشان مثبت است و احتمالا با بازنشر فراوان آن در فضای مجازی علیرضا بیرانوند هم حسابی خرسند است و کیف می کند اما چنین شوخی هایی که قطعا فراتر از ایران می رود چندان نتیجه خوشایندی ندارد. اینکه یک بازیکن حرفه ای یک چنین شوخی ای بکند و برای رقبایش کری بخواند کلا در فوتبال حرفه ای کار مذمومی است و این نشان می دهد که بازیکنان ما هنوز باید یک مقدار روی افکار و رفتار حرفه ای شان کار کنند.

از سوی دیگر احتمالا بیرانوند و رفقا به این فکر نکردند که اگر او در جام جهانی گل های زیادی بخورد این شوخی برایش دردسر می شود.  در حالی که می توانست بگوید من خیلی مصمم هستم و می خواهم که بهترین نمایشم را انجام بدهم. کاری که حتی سردار آزمون بعد از قرعه کشی جام جهانی انجام داد و گفت من تا آخرین لحظه می جنگم بدون اینکه کری بخواند یا مثلا در جهانبخش هم این رفتارها را می بینیم. تفاوت رفتارهای بین بچه های لژیونر با بازیکنان لیگ در نگاههایشان است. آنها در دنیای حرفه ای یاد گرفتند که وارد کری های اینچنینی نشوند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir